Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@14:50:25 GMT

جانسون بار ديگر بروکسل را خشمگين کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۹۲۵

جانسون بار ديگر بروکسل را خشمگين کرد

خبرگزاری آریا- در فضای مذاکرات پرتنش تجاری میان اتحادیه اروپا و انگلیس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس بار دیگر خشم بروکسل را برانگیخت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه راشاتودی، نخست وزیر انگلیس قصد دارد لایحه‌ای را تصویب کند که بخشی از آن مغایر با توافق خروج از اروپاست. با وجود نشست فوق العاده‌ای که به درخواست کمیسیون اروپا در روز پنجشنبه برگزار شد، حزب محافظه کار انگلیس امیدوار است این لایحه را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل وزرای اروپایی این اقدام را نقض توافق برگزیت می‌دانند.
اولاف شولتز وزیر دارایی آلمان می‌گوید ما برای تحقق یافتن توافق برگزیت کار‌های زیادی انجام دادیم. اما در عین حال دستیابی به توافق‌های پیش بینی شده ضرورت دارد. بدیهی است که باید به توافق‌ها پایبند بود.
همزمان که لندن بیش از پیش به شرکای اروپایی خود پشت می‌کند، بوریس جانسون امیدوار است تا پیش از پایان سال جاری با آمریکا به توافق تجاری دست یابد. روز جمعه همچنین دولت انگلیس از توافق تجارت آزاد با ژاپن خبر داد. بوریس جانسون از حرکت به سوی متحدان جدید استقبال می‌کند.
دولت انگلیس قصد دارد تا دوشنبه لایحه خود را به پارلمان بفرستد. این اقدام مذاکرات با اتحادیه اروپا را که قرار است از هفته آینده آغاز شود پیچیده‌تر می‌ کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانسون بروکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله