Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید انجام فعالیت‌های فرهنگی، ارتقای سطح علمی، پژوهشی و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی استان ظهر امروز با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امیدوارم همه با هم بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و خدمتگزار خوبی برای مردم کردستان باشیم.

وی با بیان اینکه بنده خدمتگزار جامعه دانشگاهی بوده و این افتخار را هم در سالیان گذشته داشته‌ام، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌هایشان فرموده که دانشگاه را باید مأموریت‌محور پیش ببریم، بنابراین باید مأموریت‌محور کردن دانشگاه‌ها و حمایت از دانشگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان «آموزش، پژوهش و فعالیت‌های فرهنگی» را سه مأموریت دانشگاه‌ها خواند و تصریح کرد: باید متولیان دانشگاه‌ها از این رسالت کاری خود غفلت نکرده و این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: بنده دخالتی در امورات اجرایی ادارات و دانشگاه‌ها نداشته چراکه باید تحقق منویات مقام معظم رهبری و انجام فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و از ارتقای جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها حمایت خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: کیفیت آموزش در آموزش‌وپرورش فدای کمیت نشوددانشگاه آزاد کردستان 113 میلیارد تومان از دانشجویان و دولت طلب دارد

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه پیشبرد اهداف فرهنگی در استان را اولویت کاری قرار داده و باید دانشگاه‌ها نیز همکاری و هم‌افزایی کنند، افزود: گرچه با مشکلات موجود، گرفتاری‌های افتصادی و آسیب‌های فضای مجازی نمی‌توان معجزه کرد و این کار ساده‌ای نیست اما به فضل پروردگار در راستای تحقق اهدافمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه رؤسای دانشگاه‌ها زمینه فعالیت‌های فرهنگی را در دانشگاه‌ها فراهم کنند، اظهار کرد: امام رضا(ع) فرموده اگر مردم محاسن و زیبایی‌های کلام را بدانند، بی‌شک تبعیت خواهند کرد، بنابراین باید به‌جای بیان حرف‌های تهدیدی و ناراحت‌کننده؛ با دوستی، رفاقت و زبان خوش جوانان را جذب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید ارتقای سطح علمی، پژوهشی و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: این رسالت از طریق ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی را اولویت قرار داده و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

جهانشیر امینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام پورذهبی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گزارشی از وضعیت آموزشی و حال و روز این روزهای دانشگاه آزاد استان در این ایام کرونایی ارائه داد.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است