Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و  عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که امنیت پیش نیاز توسعه جامعه است، گفت: توسعه در بستر امنیت مفهوم حقیقی خود را پیدا می‌کند و از این رو جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد، به توسعه پایدار دست نخواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته با رشد و تعالی برنامه‌های فرهنگی و انتظامی و رویکرد نرم افزاری در تولید امنیت متناسب با نیاز‌های نو به نوی جامعه دراین بخش، اهتمام جدی داشته است.

بیشتر بخوانید

دستگیری ۱۰ اراذل و اوباش در ساری

کریمی با تاکید بر تداوم برنامه‌های محوری نیروی انتظامی در تولید امنیت با رویکرد‌های جدید، ادامه داد: رویکرد طرح‌ها و برنامه‌های اساسی پلیس در حوزه تولید امنیت باید جامعه محور و با پیوست فرهنگی همراه باشد در غیر این صورت در روند اجرای برنامه‌ها مشکلات عدیده‌ای پدید خواهد آمد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخورد پلیس با اراذل و اوباش، گفت: بی تردید اراذل و اوباش از عوامل اصلی نا امنی و بروز ناهنجاری در جامعه و افزایش انواع بزهکاری‌های اجتماعی هستند که باید با اجرای توامان طرح‌های امنیتی و انتظامی، فعالیت‌های فرهنگی و برخورد قاطعانه قضائی از میزان تخلفات گوناگون در حوزه امنیت اجتماعی کم کرد.

کریمی فیروزجایی بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های امنیتی پلیس تاکید کرد و افزود: مجلس و دولت باید در هم افزایی کامل و پشتیبانی همه جانبه از برنامه‌های پلیس، تحقق کامل امنیت و نظم اجتماعی در جامعه را عملیاتی کنند.

او مردم را اصلی‌ترین حامیان امنیت برشمرد و گفت: مردم به عنوان اصلی‌ترین حامیان تولید امنیت و بهره برداران آن در بهبود برنامه‌های پلیس نقش محوری و اساسی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار، افزود: مردم باید در تعامل سازنده با پلیس برای نهادینه سازی فرهنگ نظم و امنیت پایدار و ایجاد فضای امن در جامعه و نیز معرفی عناصر مخل نظم و آرامش جامعه به قانون، نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش کشف سرقت مصوبات مجلس اراذل و اوباش تولید امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم