Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@04:55:26 GMT

پاسخ علی دایی به پیشنهاد تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۲۴۳

‌سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد سرمربیگری تیم تراکتور تبریز ارائه داد. ناطقان: تیم فوتبال تراکتور تبریز با سرمربیگری ساکت الهامی موفق شد به قهرمانی جام حذفی دست یابد و  سهمیه مستقیم حضور در مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را کسب کند.

با وجود این عملکرد الهامی اما تراکتوری ها به دنبال گزینه جدیدی برای نیمکت تیم خود هستند تا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته خبر مذاکره این باشگاه با علی دایی رسانه ای شد.

علی دایی در نهایت صبح امروز شنبه، پاسخ نهایی خود را به مسئولان تراکتور اعلام و تاکید کرد به خاطر مسائل خانوادگی قادر به حضور در تبریز نیست.

جواد نکونام هم یکی دیگر از گزینه های نشستن روی نیمکت تیم تبریزی بود که با مخالفت باشگاه فولاد، حضور وی در تراکتور منتفی شد.

از علیرضا منصوریان و علی کریمی به عنوان دیگر گزینه های مدنظر تراکتوری ها نام برده می شود.

منبع: مشرق برچسب ها: پاسخ ، علی دایی ، تراکتور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پاسخ علی دایی تراکتور علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم