Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:14:54 GMT

ضرب الاجل رییس دادگستری بهارستان به شهرداران برای نیروهای مامور

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۳۶۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB

محمدرضا قویدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سنت غلط در شهرداری‌ها از جمله شهرداری رباط کریم، مأموریت نیروهای قراردادی و شرکتی است که در ارگان‌ها و ادارات مشغول به خدمت می‌شوند.

وی افزود: نیروهای مأمور شهرداری‌های رباط‌کریم به سایر نهادها غیرقانونی است و اگر تا پایان شهریور بازگشت به کار نشوند طبق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری رباط کریم گفت: طبق قانون ماده ۹۲ آئین نامه استخدامی شهرداری‌ها، فقط نیروهای رسمی به مدت شش ماه می‌توانند به ادارات مختلف مأمور شوند.

قویدل گفت: نحوه اجرای بازگشت به محل اصلی خدمت کارکنان شهرداری باید با جدیت شهرداران دنبال شود و در صورت تمرد شهرداری‌ها می‌توانند حقوق کارکنان مأمور را در صورت تخطی از دستور و قانون قطع کنند.

وی اضافه کرد: طبق ماده ۴۲ قانون شورای حل اختلاف پیش بینی شده است که از نظر نیروی انسانی و امکانات ادارات و نهادها به شورای حل اختلاف کمک کنند، که در رابطه اعلام آمادگی می‌کنم که نیروهای شهرداری شاغل در شورای حل اختلاف شهرستان رباط کریم را به محل خدمت خودشان بازگردانم.

قویدل گفت: حفظ حقوق عامه جزو مطالبات مردم و مسئولین است که بازگشت نیروهای مأمور شهرداری‌ها جزو حقوق عامه محسوب می‌شود.

کد خبر 5022072

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان تهران شهرداری ها رباط کریم ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شهرداری ها رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد