Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطهری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته 6 هزار رأس دام پرواری توسط شرکت تعاونی عشایری گرمسار خریداری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، اردشیر مطهری  یکی از چالش‌های موجود در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان را کمبود تجهیزات دامی در بحث تأمین خوراک دام عشایر عنوان کرد و یادآور شد: یکی از ضرورت‌های کار عشایر تأمین مواد مغذی و خوراک به‌موقع دام بود و از آنجائی که امکان نگهداری این خوراک به مدت طولانی وجود نداشت عشایر حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان درگذشته دچار مشکلاتی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در روزهای اخیر رئیس سازمان عشایری کشور و معاونان اتحادیه مرکزی سفری به گرمسار داشتند که طی این بازدید دستگاه سیلاژ علوفه به‌منظور تأمین خوراک دام سفارش و تحویل عشایر شد.

مطهری بابیان اینکه این دستگاه کار وکیوم و نگهداری خوراک دام را انجام می‌دهد، افزود : با تأمین این دستگاه دیگر نگرانی بابت چگونگی تأمین خوراک دام وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم گرمسار گفت: درگذشته عشایر برای نگهداری خوراک دام دچار مشکل بودند چون امکان نگهداری اغذیه دام به مدت طولانی وجود نداشت اما با تأمین این دستگاه خوراک دام در محل مشخص  تلفیق و توسط دستگاه مخصوص بسته‌بندی و تعبیه می‌شود.

وی همچنین از انعقاد قرارداد ارائه تسهیلات به مبلغ یک میلیارد تومان جهت خرید دام پرواری خبر داد و تصریح کرد‌: با این تسهیلات مجوز خرید حدود 6 هزار رأس دام صادرشده و مصوب شد که شرکت تعاونی عشایر گرمسار برای خرید آن اقدام کند.

وی بیان کرد: طی جلسه‌ای مابین مجموعه اتحادیه مرکزی عشایری و شرکت گرم تعاونی گرمسار اوراق ضمانتی مالی به مبلغ یک میلیارد تومان تحویل هیئت‌مدیره شرکت تعاونی گرمسار و آرادان شد و مقرر شد یک روز پس از تشکیل جلسه نسبت به خرید گوسفند پرواری اقدام شود که با این اقدام بخشی از مایحتاج مردم در بخش گوشت و لبنیات تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت تعاونی خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در مورد تلاش این شرکت جهت نگهداری از بند‌های تغذیه مصنوعی استان گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری از چندین بند در سطح استان آغاز شده است که تاکنون بند‌های صادق آباد تفت، مروست، بهاباد ۲ و بهادران ۲ به میزان ۲۸۰ هزار متر مکعب انجام شده است.

زارع زاده مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد هم از مرمت بند‌های استان در یک ماه گذشته جهت مهار سیلاب خبر داد و گفت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می‌برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد (مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

زارع زاده همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در پایان هدف از مرمت و نگهداری بند‌های تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد