Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:29:42 GMT

اوراق انتشار تبعی پترول

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۴۵۶

اوراق انتشار تبعی پترول

خبرگزاری آریا - پس از اقدام بر انتشار اوراق فروش تبعی سهام هلدینگ خلیج فارس تصمیم بر آن شد در خصوص سهام پترول نیز با سررسیدشش ماهه و نرخ مشابه اجرایی گردد.
جواد عشقی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد با اعلام این خبر افزود : با هماهنگی سهام دار ( شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ) و با توجه به ارزندگی سهام گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان " پترول " به محض بازگشایی نماد اوراق اختیار فروش تبعی در اسرع وقت منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از اتخاذ چنین تصمیمی را اطمینان بخشی به سهامداران عنوان کرد و افزود: هلدینگ خلیج فارس همواره تحولات بازار سرمایه را رصد کرده و حامی سهامداران و سرمایه گذاران است. در این راستا نیز با توجه به نوسانات اخیر رخ داده در بورس، تصمیم به اعتمادسازی هر چه بیشتر به سهامداران گرفته شده که یکی از مهمترین موارد می تواند همین انتشار اوراق فروش تبعی سهام می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!