Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداری تهران به ۳ نامگذاری شورای شهر تهران اعتراض کرد. نامگذاری معابری به نام بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری براساس بند ۱ آیین نامه نامگذاری معابر مورد اعتراض فرمانداری تهران قرار گرفته است.

فرمانداری تهران به ۳ نامگذاری شورای شهر تهران اعتراض کرد.

نامگذاری معابری به نام بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری براساس بند ۱ آیین نامه نامگذاری معابر مورد اعتراض فرمانداری تهران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای شهر تهران چندی پیش تغییر نام خیابان محل سکونت اعظم طالقانی به نام این فعال سیاسی تاریخ معاصر ایران را به تصویب رسانده بود و خیابان "سازمان آب" نیز به دلیل ۱۳ بار تکرار نام، در محدوده صادقیه و در مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران به نام پیشنهادی مهندس مهدی بازرگان تغییر یافته بود.

همچنین در کنار سایر نام‌های جدید معابر تهران، با تصویب شورای شهر یک کوچه نیز به نام سهیل گوهری نامگذاری شده و مصوبه شورای شهر در خصوص نامگذاری‌ها برای تأیید نهایی به فرمانداری تهران فرستاده شدند که فرمانداری به این سه نامگذاری شورای شهر تهران براساس بند یک آئین‌نامه نامگذاری معابر اعتراض کرد.

براساس ماده یک ضوابط و معیار‌های نامگذاری، نام شخصیت‌های مهم تاریخ صدر اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر آن و حوادث مهم تاریخ مبارزات اسلامی مردم ایران در درجه اول نام گذاری‌ها قرار دارند و نام شخصیت‌های فرهنگی، ادبی، علمی، سیاسی و تاریخی ایران و اسامی راجع به اندیشه، فکر و هنر و نیز مظاهر طبیعت زیبای ایران در مرتبه‌های بعدی می‌توانند برای نام معابر انتخاب شوند که فرمانداری این سه نام را مصادیق این بند ندانسته است./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانداری تهران شورای شهر تهران نامگذاری معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد

با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان البرز، با صدور حکمی از سوی محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین،  حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز شد.

فتوحی در کارنامه مدیریتی خود سوابقی همچون فرماندار شهرستان آبیک، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین را داشته است.

به گزارش تسنیم، پیش از مصطفی غفوری سرپرستی فرمانداری شهرستان البرز را برعهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • قتل یک بازرگان صهیونیستی در اسکندریه مصر
  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر