Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ در تاریخ 19 شهریور طی نامه ای رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه نمی تواند استراماچونی را مجددا در اختیار داشته باشد.

حال که یوسف دانشیار و فدریکو پاستورلو ادعا کرده اند استقلال هیچ اقدامی برای مذاکره با استراماچونی نکرده، باشگاه استقلال از طریق یک خبرگزاری، نامه نگاری اش با سازمان لیگ را منتشر کرده تا اعلام کند سازمان لیگ نمی گذارد آنها استراماچونی را برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، باشگاه استقلال در راستای بازگرداندن آندره استراماچونی سرمربی پیشین و ایتالیایی این باشگاه درخواست کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال کرد که سازمان لیگ به صورت رسمی پاسخ منفی خود را به این باشگاه ارائه داد.

آبی پوشان در تاریخ 16 شهریور به صورت کتبی درخواست رسمی شان را به منظور اخذ مجوز بازگشت آندره استراماچونی به سازمان لیگ ارسال کردند که سازمان لیگ با این توضیح که چون استراماچونی تا پایان فصل با استقلال نبوده و بعد از ترک تهران قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ و این باشگاه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی کرده، بنابراین عقد قرارداد آن باشگاه با استراماچونی بر خلاف مصوبه سازمان لیگ بوده و ممنوع می باشد.

نامه باشگاه استقلال به سازمان لیگ در تاریخ 16 شهریور نامه سازمان لیگ به باشگاه استقلال در تاریخ 19 شهریور

بیشتر بخوانید:

فدریکو پاستورلو: باشگاه استقلال اقدامی جدی برای بازگرداندن استراماچونی انجام نداده است پیشنهاد نهایی استراماچونی: با قرارداد یک ساله به ایران می آیم / اختصاصی طرفداری علی فتح الله زاده: اگر استراماچونی قرارداد امضا کند کسی نمی تواند مانع ثبت آن شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم