Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:39:29 GMT

توصیه به منچستر یونایتد ؛ گرت بیل را جذب کنید

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۸۳۰

توصیه به منچستر یونایتد ؛ گرت بیل را جذب کنید

هم‌تیمی سابق گرت بیل از پیوستن ستاره ولزی رئال مادرید به منچستریونایتد حمایت کرده و می‌گوید بیل در اولدترافورد مثل روزهای اوجش خواهد درخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیتر کراوچ ستاره سابق انگلیسی و هم تیمی سابق گرت بیل در تاتنهام می‌گوید بیل که این روزها در رئال مادرید با بی مهری روبرو است در صورتیکه به انگلیس بازگشته و به خصوص اگر به منچستریونایتد ملحق شود می‌تواند مثل روزهای اوجش بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً از گرت بیل به عنوان گزینه باشگاه منچستریونایتد در صورت ناکامی شیاطین سرخ در جذب جیدون سانچو نام برده شده است. در گذشته هم بارها شایعاتی درباره انتقال بیل به یونایتد مطرح شده و هر بار این اتفاق رخ نداده بود. بیل که می داند رئال به او علاقه ای ندارد به صراحت از تمایلش برای بازگشت به لیگ برتر صحبت کرده است.

پیتر کراوچ در گفتگو با گل در این باره گفت:

” من می‌توانم گرت بیل را در یونایتد ببینم. یونایتد باشگاهی است که بیل در آنجا خودش را غریبه حس نخواهد کرد و فوراً می‌تواند جا بیفتد. یونایتد با گرت بیل می‌تواند جام بدست بیاورد. در دنیا باشگاه‌های زیادی نیستند که بتوانند از پس دستمزد او برآیند ولی به نظرم یونایتد می‌تواند یکی از آنها باشد که قادر به انجام این کار است”.

همبازی سابق گرت‌ بیل گفت:

” نمی دانم تلاش یونایتد برای جذب جیدون سانچو در چه مرحله‌ای است ولی گرت بیل هم گزینه عالی ای است و به خصوص اگر به صورت قرضی منتقل شود می‌تواند برای هر باشگاهی یک معامله عالی باشد. چیزی که برایم عجیب است اینکه رئال مادرید چطور با این شدت و حدت می‌خواهد از شر گرت خلاص شود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل منچستر یونایتد گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم