Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-غلامعباس ترکی دادستان نظامی‌تهران به عنوان مدیر نمونه تراز انقلاب اسلامی‌شناخته شد. خبرگزاری میزان- غلامعباس ترکی دادستان نظامی‌تهران به عنوان یکی کارمند و مدیر نمونه تراز انقلاب اسلامی‌شناخته شد.
این افتخار به دنبال برگزاری دومین جشنواره کارمند نمونه تراز انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات نصیب  غلامعباس ترکی دادستان نظامی‌تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 محمود واعظی، رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با ارسال لوح تقدیری از دادستان نظامی‌تهران تشکر کرد.
در قسمتی از این لوح آمده است: «بی‌تردید افتخارات و دستاورد‌های غرورآفرین این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف پس از لطف الهی، مرهون فداکاری‌های عزیزانی است که از سرمایه جان و نعمت سلامتی خود گذشتند تا درخت انقلاب ریشه در خاک ایثار و شهادت گسترانیده و از خون پاک شهیدان سیراب شود و میوه امنیت و آسایش را برای همه به ارمغان آورد و به همین دلیل است که ملت ایران هیچ‌گاه رشادت‌ها، فداکاری‌ها و اخلاص آن رادمردان بزرگ را فراموش نخواهد کرد.»
در بخش دیگری از این تقدیرنامه آمده است: «این لوح را به رسم تقدیر از جناب‌عالی که تحت ارشادات مقام معظم رهبری در مسابقه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی‌گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اید تقدیم می‌دارم و از خداوند متعال برایتان توفیق خدمت بیشتر و تندرستی مسئلت دارم.»
این لوح تقدیر توسط سیدتقی عادلی دبیر جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی به نمایندگی از  قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در محل دفتر دادستان نظامی تهران به وی اعطا شد.     بیشتر بخوانید:      نشست رییس سازمان قضایی با قضات دادسرا و دادگاه‌های نظامی تهران برگزار شد انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان نظامی مدیر نمونه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان نظامی مدیر نمونه نمونه تراز انقلاب اسلامی دادستان نظامی تهران مدیر نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور