Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس فدراسیون تنیس گفت: فارس با توانمندی‌هایی که در تنیس دارد، در کشور حائز رتبه‌های برتر است در حالی که باید در جهان نیز استان فارس دارای جایگاه در این ورزش باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز، داوود عزیزی  ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت تنیس فارس اظهار داشت: بر اساس آخرین برآوردهایی که صورت گرفته است بیش از دو هزار و 300 ورزشکار در کشور به صورت آزاد به ورزش تنیس مشغول هستند و باید در راستای آموزش این افراد که به صورت آزاد و تفریحی  نسبت به فعالیت در این رشته  اقدام کرده‌اند برنامه‌ریزی مدونی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که موجب شده تا فعالیت مربیان نسبت به گذشته بیشتر شود افزایش مدت زمان کارت مربیگری این  افراد از یک سال به دو سال بوده و در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی  نسبت به آموزش مربیان به صورت مستمر اقدام کرده و هر مربی در طول سال حداقل دو دوره آموزشی را سپری کرده باشد.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: دوره‌های آموزشی که در نظر گرفته شده نه تنها برای مربیان بلکه برای علاقه‌مندان به این رشته نیز منحصر به فرد و قابل تامل بوده و علاقه‌مندان به این رشته نیز با حضور در این کلاس‌ها نکات نوین آموزشی را فرا می‌گیرند لازم به ذکر است هزینه‌های کلاس‌های آموزشی فدراسیون تنیس به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که تمامی علاقه‌مندان به این رشته بتوانند در این دوره‌ها حضور یابند.

عزیزی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان فارس این انتظار وجود دارد  که در ابتدای سال 1400 در استان فارس و شیراز نسبت به برگزاری سمینار منطقه‌ای آموزشی تنیس همچون سالیان گذشته اقدام شود.

این در حالی است که به گفته رئیس فدراسیون تنیس، استان فارس پیش‌نیازهای لازم برای برگزاری مسابقات کشوری را داشته و در صورتی که اراده‌ای برای برگزاری مسابقات مختلف در فارس وجود داشته باشد فدراسیون تنیس نیز با برگزاری این گونه رویدادها موافق است.

برگزاری رقابت‌های تنیس جام حذفی بانوان از 4 مهرتقدیر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران

وی در زمینه وضعیت معیشتی داوران این رشته نیز بیان کرد: مبلغ پرداختی به داوران در فدراسیون تنیس  بسیار ناچیز بود اما با تلاش‌های صورت گرفته این مبلغ افزایش چشمگیری داشته و 250 درصد رشد پیدا کرده است همچنین استان فارس در تربیت داوران تنیس نیز توانسته یکی از چهره‌های شاخص در کشور باشد.

عزیزی در مورد لیگ تنیس نیز بیان کرد: جام حذفی آقایان در هفته‌های اخیر آغاز خواهد شد و دو تا سه هفته بعد از برگزاری مسابقات آقایان مسابقات حذفی بانوان نیز برگزار می‌شود این در حالی است که به علت شیوع بیماری کرونا مسابقات لیگ آینده‌سازان در دور برگشت برگزار نمی‌شود و تیمی که در نیم فصل اول قهرمان شده به عنوان قهرمان کلی مسابقات معرفی خواهد شد.

وی افزود: با این حال در تلاش هستیم با دریافت مجور از ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا نسبت به برگزاری چند دوره مسابقات پیش از نوروز سال 1400 در کشور اقدام کنیم.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تنیس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.   مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان نخستین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.   گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:   گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا   گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی   گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا   گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند