Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:16:25 GMT

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان گرگ‌پور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۳۹۹

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان گرگ‌پور را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان احمد، محمود و علیرضا گرگ‌پور را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت و از درگاه خدای منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام روحانی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم مریم حیدری‌نژاد مادر بزرگوار شهیدان احمد، محمود و علیرضا گرگ‌پور، موجب تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسوه صبر و ایمان که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت، فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز تربیت و تقدیم سربلندی و عظمت اسلام و ایران کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیب وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5022182 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان ایالات متحده امریکا هیئت دولت محمد باقر قالیباف صحن مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش ذوالفقار ۹۹ برجام سعید خطیب زاده ویروس کرونا حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی