Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری، فرماندار همدان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان همدان از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت چهلمین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد و گفت: در ذیل هر عنوان از برنامه‌های اعلام شده چندین برنامه پیش بینی شده که منجر به اجرای صد‌ها برنامه مردمی در مدارس، محلات، مساجد، صدا و سیمای مرکز همدان و فضا‌های مجازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری با تاکید بر ضرورت مقابله با جریان تحریف و توجه به اهمیت و جایگاه ولایت بیان کرد: در مواجهه با انتقادات و در مقام پاسخگویی به افکار عمومی هیچگاه نباید از جایگاه ولایت فقیه و رهبری برای توجیه رفتار خود استفاده کنیم.

او با بیان اینکه ساختارسازی پیش نیاز گفتمان سازی است افزود: گفتمان ایثار و شهادت به عنوان یک الگوی برجسته از دوران دفاع مقدس پیش روی ماست و شهدا عملا به ندای، ولی فقیه و رهبری لبیک گفتند و در این راه جانفشانی کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز با بیان اینکه در برنامه‌های مطرح شده شاهد نوآوری بودیم که جای امیدواری دارد، اظهار کرد: دوران حکومت انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای معرفی اسلام، تلاش در جهت پایان دوران غیبت حضرت ولیعصر (عج) و به یاری خدا زمینه سازی ظهور است.

ظفری با اشاره به لزوم مردمی بودن و رسوخ برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در آحاد مردم جامعه یادآور شد: دفاع مقدس جنبه جهاد و مردمی داشت و این ویژگی دفاع مقدس را از جنگ که کار ارتش‌های دنیاست، مجزا کرده است.

مدیر ل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد: امروز در جامعه ما فاصله‌هایی ایجاد شده که بیش از هر زمان نیاز به وحدت، انسجام و باهم بودن از جنس دوران دفاع مقدس داریم.

او با بیان اینکه رسالت ما فراتر از نگاه‌های سلیقه‌ای است، افزود: مردم را نباید رها کنیم و همواره باید به پیشکسوتان دفاع مقدس بعنوان سرمایه‌های نمادین جامعه توجه کنیم.

برگزاری نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس، ۴۰ بزرگداشت شهید در ۴۰ محله، قدردانی از ۴۰ مدافع سلامت با عنوان رزمندگان امروز و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی و مسابقات از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت چهلمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس پیشکسوتان دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند