Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اثنی‌عشری کارگردان انیمیشن «بوریم بازار» در مورد تکنیک ساخت این پویانمایی گفت : قصد دارم این انیمیشن ۸ دقیقه‌ای را با تکنیک استاپ موشن تلفیقی بسازم. یعنی بخش‌هایی از آن دوبعدی خواهد بود.

او درباره شکل‌گیری ایده اولیه ساخت این انیمیشن گفت : «برویم بازار» بر اساس کتاب شعر مهری ماهوتی با همین نام از انتشارات کانون پرورش فکری تولید می‌شود که در مورد بازار‌های مازندران سروده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثنی‌عشری افزود: امیدوارم بتوانم حال و هوای شاعرانه کار را با در نظر گرفتن ویژگی آموزشی و معرفی اقلیم مازندران به خوبی ارائه بدهم.

او با اشاره به تصویرسازی هاله لادن در مجموعه شعر مهری ماهوتی افزود: تصویرسازی‌های هاله لادن برای این کتاب بسیار جالب و دیدنی هستند، به همین دلیل برای گرافیک کار از همین تصویرسازی‌ها استفاده می‌کنیم.

کارگردان انیمیشن «بوریم بازار» با تاکید بر این‌که نوشتن فیلم‌نامه تمام شده است ادامه داد: با توجه به این‌که گرافیک کار آماده بود و فقط یکی، دو فضایی که در کتاب نبود را باید طراحی می‌کردیم، در حال حاضر پیش تولید به نیمه رسیده است. فقط ساخت دکور و عروسک‌ها را در پیش داریم که مرحله سخت و پر جزییاتی است.

اثنی‌عشری گفت: امیدوارم ساخت دکور و عروسک‌ها را هم از اواخر شهریور شروع کنیم. فکر می‌کنم بتوانیم کار را تا تابستان سال بعد به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن ایرانی انیمیشن سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.

این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 

در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.

در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 

کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود