Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حبیب‌نژاد روشن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشترین متقاضیان زیان دیده از شیوع ویروس کرونا را فعالان واحدهای صنعتی و کشاورزی عنوان کرد و افزود: در حوزه کشاورزی از ۱۵ متقاضی ۱۳ نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند و بقیه هم تمایلی به دریافت تسهیلات نداشته‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت هم با تعامل و همکاری بانک‌های عامل بیش از ۹۰ درصد متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند و پرونده بقیه هم تشکیل شده که بزودی تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل تعداد مراجعین به بانک‌های عامل کم بود ، گفت : طبق مصوبه دولت هیچ‌گونه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود ندارد اما برخی از مراجعین از گرفتن تسهیلات صرف‌نظر کردند.

حبیب‌نژاد با اعلام اینکه از ابتدای تیر ماه امسال تاکنون علت یابی بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا در سطح این شهرستان انجام شده است ، گفت : در بررسی‌های صورت گرفته از ۳۳ بیمار کرونایی ۱۳ نفر از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا به دلیل برگزاری جلسات خانوادگی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با اعلام اینکه علت ابتلای پنج نفر از بیماران شرکت در تجمعات دیگر بود ، افزود : سه نفر از بیماران نیز به دلیل ارتباط شغلی و سه نفر هم به دلیل حضور در اماکن عمومی و باقی افراد نیز در محییط ها و تجمعات متفرقه به این ویروس مبتلا شده اند.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان گفت: هم اکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا این شهرستان در مراکز بیمارستانی بستری هستند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران سیمرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران سیمرغ ویروس کرونا مازندران سیمرغ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون (فیلم)
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟