Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ میثم صانعی فرزند مرحوم آیت الله صانعی در گفتگو با ایلنا، با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: طبق وصیت این مرجع تقلید فقید، مراسمی تحت عنوان مراسم تشییع پیکر نخواهیم داشت، اما فردا یکشنبه ۲۳ شهریور، حدود ساعت ۱۱ صبح، اقامه نماز میت بر پیکر مرحوم آیت الله یوسف صانعی، توسط مرجع عالیقدر حضرت آیت الله شبیری زنجانی در همان مکان گلزار شیخان قم اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضرت آیت الله صانعی (ره) سال‌ها پیش قبری در گلزار شیخان قم در کنار قبر زکریا بن آدم (از اصحاب امام صادق (ع) خریداری کرده و طبق وصیت خود ایشان، در این مکان به خاک سپرده خواهند شد.بیشتر بخوانید: پیام رئیس جمهور برای درگذشت آیت الله صانعی: زحمات این عالم وارسته در حافظه تاریخی مردم باقی می‌ماندفرزند آیت الله صانعی (رض) اضافه کرد: همچنین طبق وصیت پدرم که گفته بودند اگر در ایام شیوع کرونا به هر دلیلی از دنیا رفتم، هیچ مراسم تشییع یا ترحیمی برایم نگیرید، مراسم خاصی برگزار نخواهد شد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شبیری زنجانی آیت الله صانعی آیت الله صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • عیسی قلی‌پور درگذشت