Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنابع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تقویت زیرساخت‌های گردشگری بخش کبگیان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در بازدید از بخش "کبگیان" از توابع شهرستان دنا با اشاره به  ظرفیت‌های گردشگری مناسب  بخش کبگیان برای جذب سرمایه‌گذار اظهار داشت: اجرای طرح مطالعاتی گردشگری سد آبی چیتاب از برنامه‌های مهم این اداره‌کل در سال 99 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به ظرفیت روستاهای بخش کبگیان در تولیدات صنایع‌دستی تصریح کرد: از هنرمندان برای ایجاد کارگاه تولیدی صنایع ‌دستی از طریق پرداخت تسهیلات ارزان ‌قیمت حمایت خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به ظرفیت نماز جمعه برای بیان دغدغه‌ها و تشویق مردم به مشارکت در امور افزود: امام جمعه بخش کبگیان در تربیون‌ مقدس نماز جمعه مردم را برای استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی آگاه سازد.

اولین نشست کمیته فنی مشترک گردشگری ایران و روسیه برگزار شدکهگیلویه و بویراحمد|مهجوریت در «گردشگری»؛ آبشار بهرام بیگی به حال خود رها شده است+عکسطرح‌های گردشگری سواحل مکران معطل تخصیص زمین/ سرمایه‌گذاران کلافه شدند

مهران گودرزیان بخشدار کبگیان در این نشست گفت: زمانی گردشگری، صنعت سوم ارزآوری محسوب می‌شد، اما الان به قطب نخست در دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری آبی در بخش کبگیان، بیان کرد: با سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری آبی، بخش کبگیان به یک قطب کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام پژمان امام جمعه مرکز بخش کبگیان نیز با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ گردشگری در مناطق کم‌تر توسعه‌ یافته گفت: نگاه و رویکرد جدید اداره‌کل کهگیلویه و بویراحمد منشأ توسعه و پیشرفت روستاهای هدف گردشگری بخش کبگیان را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم بخش کبگیان یکی از سه بخش شهرستان دنا با مرکزیت شهر چیتاب است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد صنایع دستی بخش کبگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران