Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم 

درگذشت مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج شیخ یوسف صانعی رضوان‌الله‌علیه را به فرزندان و خاندان مکرّم و به برادر معززّ و محترم ایشان و نیز به شاگردان و علاقمندان و دوستان آن عالم بزرگوار تسلیت عرض میکنم.

آن مرحوم از شاگردان پر تلاش درسهای فقه و اصول و از نزدیکان حضرت امام خمینی اعلی‌الله‌مقامه بودند و پس‌از پیروزی انقلاب در مسئولیتهای مهمّ قضائی و غیره به خدمت اشتغال داشتند و امید است این همه مقبول درگاه احدیّت و موجب اعتلای مقامات اخروی ایشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت و مغفرت حضرت حق را برای آن مرحوم مسألت میکنم. 

سیّدعلی خامنه‌ای 

۲۲ شهریور ۱۳۹۹

اخبار مرتبط فتاوای متفاوت آیت الله صانعی چه بودند؟/ از تعداد زوجات و ارث بردن زن از شوهر تا فرزند خواندگی روحانی ارتحال آیت‌الله العظمی صانعی را تسلیت گفت لحظاتی دیده نشده از حضور آیت الله العظمی صانعی در حرم امام خمینی در روز تشییع مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی عضو مجلس خبرگان: آیت الله صانعی یار و یاور امام بود/ یک انقلابی صادق و شجاع بود/ حضور مراجع و علما در بیت آیت الله العظمی صانعی(ره)-1 سید حسن خمینی ارتحال آیت الله العظمی یوسف صانعی را تسلیت گفت به قم آمد و در قم رفت/آیت‌الله یوسف صانعی که بود؟ تک عکس | بیت آیت الله العظمی صانعی بعد از خبر رحلت ایشان نگاهی به حقوق مردم در اسلام در کلام آیت الله صانعی امام خمینی: من آقای صانعی را مثل یک فرزند بزرگ کرده ام پیام های تسلیت در پی رحلت آیت الله العظمی صانعی واکنش معصومه ابتکار به خبر درگذشت آیت الله العظمی صانعی حضرت آیت الله العظمی یوسف صانعی(ره) به روایت تصویر آیت الله العظمی صانعی دار فانی را وداع گفت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی صانعی آیت الله صانعی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آیت الله العظمی صانعی یوسف صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام، اسلام، انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند