Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس‌جمهور ترکیه در بحبوحه تنش‌ها میان آنکارا و آتن خطاب به مکرون گفت: به دنبال ایجاد تنش با ترکیه نباشید.

خبرگزاری میزان -رجب طیب اردوغان امروز شنبه در سخنانی هشدار آمیزی که خطاب به همتای فرانسوی خود داشت، اعلام کرد: آقای مکرون، شما با شخص بنده مشکلات بیشتری خواهید داشت. شما هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ ندارید، حتی از تاریخ فرانسه نیز بی‌خبر هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال ایجاد تنش با ترکیه نباشید.

رییس ‌جمهور ترکیه همچنین  با اشاره به تنش‌های اخیر میان کشورش با یونان نیز گفت: وقتی که نیاز داشته باشید، ما را همسایه خود می‌دانید. پس اکنون نیز حسن همجواری را به جای آورده و به بیراهه نروید. دارید اشتباه می‌کنید، اینگونه اقدامات را انجام ندهید؛ در غیر این صورت کاملاً تنها خواهید ماند.

بیشتر بخوانید: تحولات شرق مدیترانه؛ رزمایش نظامی ترکیه و قبرس، رایزنی امارات و مصر

گفتنی است که یکی از اضلی ترین دلایلی که میان آنکارا و آتن تنش ایجاد شده است، اقدام ترکیه برای اکتشاف و استخراج نفت و گاز از دریای مدیترانه و مناطق نزدیک به جزایر یونان است و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه نیز در همین راستا از یونان حمایت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رجب طیب اردوغان رییس جمهور فرانسه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان رییس جمهور فرانسه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود