Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@05:00:29 GMT

کرونا و گردشگری در آفریقا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۴۱۴

کرونا و گردشگری در آفریقا

به گزارش آسوشیتدپرس، بر اساس برآورد‌های شورای جهانی سفر و گردشگری، کنیا در سال جاری با ۶۰ درصد کاهش و آفریقای جنوبی با ۷۵ درصد کاهش در درآمد حاصل از گردشگری روبه‌رو خواهد شد.

در آفریقای جنوبی، تاکنون ۱.۲ میلیون شغل مرتبط با گردشگری تحت تاثیر رکود گردشگری قرار گرفته‌اند.

اکنون از بسته بودن مرز‌های آفریقای جنوبی شش ماه گذشته و تاکنون هیچ اثری از بازگشایی مرز‌ها دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محدودیت‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹، آن‌چه را پیش‌تر مرکز گردشگری آفریقا محسوب می‌شد تعطیل کرده است: سیاحت در آفریقا یا سافاری. پیش‌بینی می‌شود بهبود گرشگری سافاری در آفریقا سه سال زمان ببرد.

«رینو بولز» کسی است که بلافاصله پس از آن‌که کسب و کار وابسته به گردشگری از ماه مارس در آفریقای جنوبی کساد شد، اتوبوسی را که از آن برای حمل و نقل گردشگران استفاده می‌کرد فروخت و به سراغ دامداری رفت.

«بولز» امیدوار است در ماه نوامبر یعنی آغاز فصل گردشگری در آفریقای جنوبی شاهد بازگشت گردشگران باشد. اگر گردشگران خارجی که ۸۰ درصد از درآمد او را در برمی‌گرفتند تا پایان فصل گردشگری امسال بازنگردند او باید به ناچار با درآمد حاصل از دامداری زندگی‌اش را بگذراند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا گردشگری آفریقا پارسی خبر صنعت گردشگری آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. 

توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جنهدری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. 

شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز