Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، کاظم قبادی اظهار داشت: بنده قبل از اینکه به عنوان رئیس هیات تیراندازی انتخاب شوم به عنوان دبیر این هیات فعالیت داشتم که با توجه به این موضوع تجربیات بسیاری را در طول خدمتم به عنوان دبیر هیئت اندوخته‌ام که در زمان ریاست این هیات برایم بسیار با ارزش و مفید واقع شد، چنانچه با اشرافیت کامل برکمبود ها و نیاز‌های این رشته موفق به تدوین یک برنامه جامع با همکاریا عضای هیات شدیم که با اجرای دقیق برنامه موفق شدیم به پیش‌بینی‌های لازم دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد سایت تیراندازی مهمترین مشکل تیراندازی استان را رفع کرد

وی گفت: نبود سایت تیزاندازی مهمترین نقطعه ضعف استان در رشته بود که خوشبختانه با حمایت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و همکاران اداره کل در سال گذشته تعداد 3 سایت تیراندازی در سطح استان تاسیس شد که یکی از مهمترین عوامل کسب موفقیت این هیات در مسابقات کشوری است.

موفق به کسب مدال و معرفی ورزشکار به اردوی تیم ملی در رشته کامپوند شدیم

باتوجه به اینکه استان آذربایجان‌شرقی در سطح کشور به عنوان یک استان فعال در رشته ریکرو معروف است و ورزشکاران این استان همواره جز مدال‌آوران ریکرو هستند، اما در طرف مقابل در رشته کامپوند که یک رشته مدال‌آور جهانی است متاسفانه دچار ضعف بودیم که با برنامه‌ریزی دقیق توانستیم در این رشته استعدادیابی های لازم را انجام داده و بعد از چند ماه ثمره فعالیت‌های خود را با کسب مدال در مسابقات استعدادهای برتر کشور بدست آوریم بطوری که هم اکنون بیتا عاشق‌زاده از استان آذربایجان‌شرقی اردو‌نشین تیم ملی تیراندزای با کمان در بخش کامپوند است.

قبادی تصریح کرد: کار هیات تیراندازی با کمان استان تازه شروع شده است چرا که ما اکنون باید تلاش خود را افزایش دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در سطح کشور حفظ کنیم و برنامه جامع خود را به جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم به چشم‌اندزای که تعیین کرده‌ایم برسیم.

میزبانی اردوهای تیم ملی از مهم ترین برنامه های ما در سال 99 است

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان شرقی گفت: مهمترین چشم اندازی که در سال 99 در نظر گرفته ایم حضور با قدرت در مسابقات لیگ برتر و کسب جایگاه و میزبانی اردوهای تیم ملی که یکی از مهترین بخش‌های امتیاز‌گیری است بطوری که قبلا در این بخش به دلیل نبود امکانات و سایت تخصصی همواره با مشکل عدم کسب امتیاز مواجه بودیم که اکنون با فعال شدن سایت های تخصصی در شهرستان‌های تبریز، مراغه و ملکان امکان میزبانی برای ما میسر شده است.

در حال رایزنی برای حضور مربیان در کادر تیم ملی و قضاوت داوران در میادین ملی و بین المللی هستیم

وی افزود: در حال رایزنی هستیم تا مربیان و داوران ما در سطح ملی و بین‌المللی حضور داشته باشند و قطعا در آینده خواهید شنید که مربیان استان در تیم های ملی مربیگری می کنند و داوران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی به امر قضاوت می‌پردازند.

قبادی گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی در دو بخش برگزار می‌شود که از استان آذربایجان‌شرقی سه ورزشکار میلاد وزیری، صادق اشرفی و شیوا شجاع‌مهر در این اردو حضور دارند و میلاد وزیری تنها کماندار استان هست که مجوز حضور در مسابقات المپیک را دارد.

به احتمال زیاد میزبان اردوی تیم ملی در مهر ماه خواهیم بود

وی عنوان کرد: از تمام اشخاصی که برای کسب این موفقیت تلاش کرده اند تشکر می‌کنم، تیراندازی با کمان علیرغم تمام پتانسیل‌ها و گستردگی‌هایی که دارد یک ورزش مظلوم است و نیاز است رسانه بیش از پیش به این رشته توجه داشته باشد تا با حضور فعال رسانه بتوانیم در بخش جذب اسپانسر نیز موفقیت های لازم را کسب کنیم همچنین این هیات برنامه‌ریزی‌های لازم را در جهت میزبانی از اردوهای تیم ملی انجام داده و اگر مشکلی پیش نیاید استان آذربایجان‌شرقی از پنجم لغایت پانزدهم مهر ماه میزبان اردوی تیم ملی رشته ریکرو خواهیم بود.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی آذربایجان شرقی اردو تبریز فارس تبریز میلاد وزیری استان آذربایجان شرقی اردوهای تیم ملی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور