Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:12:25 GMT

شمخانی ارتحال آیت الله صانعی راتسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۴۳۶

شمخانی ارتحال آیت الله صانعی راتسلیت گفت

به گزارش روز شنبه ایرنا از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی در این پیام نوشت: ارتحال تاسف بار مرحوم آیت الله شیخ یوسف صانعی (ره) را که از شاگردان و همراهان حضرت امام (ره) در سال‌های مبارزه و پس از آن بود را به محضر مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی افزود: انس آن فقیه صمدانی با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حمایت مستمر ایشان از مجاهدان و پیشتازان این عرصه در کنار خدمت مستمر وی به نشر معارف و علوم دین حنیف اسلام وسیره ائمه طاهرین (ع) از ویژگی‌های ارزنده مرحوم آیت الله صانعی (ره) بود که همواره به یادگار می‌ماند.

وی اظهار داشت: آمرزش الهی و آرامش ابدی بدرقه سفر بی پایانش باد.

آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید که به دلیل شکستگی لگن و مچ دست در بیمارستانی در قم بستری شده بود، روز شنبه در ۸۳ سالگی به دیدار حق شتافت. وی علاوه بر سال‌ها تلمّذ در حوزه درس حضرت امام (ره)، از محضر استادان بزرگی چون آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله العظمی محقّق داماد و آیت‌الله العظمی اراکی نیز بهره برد.

برچسب‌ها دفاع مقدس مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی دفاع مقدس مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی اخبار کنکور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد