Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله العظمی یوسف صانعی اظهار داشت: این فقیه وارسته از پیشگامان و مجاهدان نهضت امام خمینی(ره) و از علمای برجسته قرن اخیر در عرصه فقه‌پژوهی و گسترش و تبیین علوم دینی و معارف شیعی بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله العظمی یوسف صانعی اظهار داشت: این فقیه وارسته از پیشگامان و مجاهدان نهضت امام خمینی(ره) و از علمای برجسته قرن اخیر در عرصه فقه‌پژوهی و گسترش و تبیین علوم دینی و معارف شیعی بودند و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود واعظی در پیام خود آورده است: درگذشت عالم پارسا حضرت آیت‌الله العظمی یوسف صانعی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

واعظی در این پیام تاکید کرد: اینجانب این ضایعه مؤلمه را به بیت شریف، حوزه‌های علمیه، پژوهشگران و استادان علوم فقهی و تمامی ارادتمندان و شاگردان آن فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداند بزرگ برای ایشان علّو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید که به دلیل شکستگی لگن و مچ دست در بیمارستانی در قم بستری شده بود، روز شنبه در ۸۳ سالگی به دیدار حق شتافت.

وی علاوه بر سال‌ها تلمّذ در حوزه درس حضرت امام (ره)، از محضر استادان بزرگی چون آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله العظمی محقّق داماد و آیت‌الله العظمی اراکی نیز بهره برد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله صانعی صانعی محمود واعظی واعظی آیت الله العظمی یوسف صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود