Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مدارس در مناطق روستایی شهرستان واقع است، اظهار داشت: برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان مدارس با تعداد اندک نیز در مناطق روستایی دایر می شود، بگونه ای که علاوه بر این ۲۰ مدرسه، هم اکنون ۲۵ مدرسه نیز  بین ۱۰ تا ۳۰ دانش آموز دارند.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد مدارس رازوجرگلان به صورت چندپایه اداره می شود، خاطرنشان کرد: ۴۸ مدرسه از ۱۸۲ مدرسه این شهرستان مرزی نیز به دلیل تعداد کم دانش آموزان به صورت چندپایه اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به بازدید های مکرر از نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مدارس شهرستان افزود: این بازدیدهای بهداشتی هر روز از ۵ مدرسه شهرستان در قالب ۴ گروه به صورت سر زده انجام می گیرد.

وی افزود: هدف از این بازدیدها، ارزیابی وضعیت بهداشت مدارس به منظور حفظ سلامت دانش آموزان درفضاهای آموزشی، بررسی نقاط ضعف مدارس در بخش بهداشتی و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش رازوجرگلان تصریح کرد: تمامی مدیران مدارس رازوجرگلان نسبت به رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی توجیه شده اند، بگونه ای که در صورت عدم رعایت این دستورالعمل ها در مدارس، ابتدا به مدیر تذکر شفاهی و بعد از تکرار تذکر کتبی داده می شود و اگر چنانچه این روند ادامه داشته باشد، مدیر مدرسه از سمت خود برکنار می شود.

۱۲ هزار دانش آموز در ۱۸۲ مدرسه شهرستان راز و جرگلان تحصیل می کنند.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

برچسب‌ها مدارس راز و جرگلان خراسان شمالی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس راز و جرگلان خراسان شمالی دانش آموزان مدارس راز و جرگلان خراسان شمالی دانش آموزان اخبار کنکور راز و جرگلان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه