Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@00:55:56 GMT

دستگیری سارق و مالخر اموال خودرو در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۸۷۳

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق اقلام داخل خودرو و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: یازدهم مرداد ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ که سرنشین آن در حال بازکردن صندوق عقب یک دستگاه خودروی پارک شده بود مظنون می‌شوند که با نزدیک شدن خودروی پلیس راننده و سرنشین پراید از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: با تعقیب و گریز صورت گرفته نهایتا ماموران با شلیک ۲ تیر موفق می‌شوند خودرو پراید را متوقف و راننده آن به نام اصغر را دستگیر و متهم دیگر نیز متواری می‌شود که در این راستا پرونده‌ای با موضوع سرقت داخل خودرو تشکیل و به دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو قرار می‌گیرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: در گام نخست تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با بررسی سوابق متهم دستگیر شده به دست می‌آورند که سابقه دار بوده و چند فقره سابقه زندان به جرم سرقت دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو با همکاری همدستش اعتراف می‌کند، گفت: متهم در ادامه بازجویی اظهار داشت، تمامی سرقت‌ها را با همدستی کامران که در روز دستگیری متواری شده انجام داده ام. در سرقت به خاطر دست فرمان خوبی که داشتم نقش راننده را بر عهده می‌گرفتم و کامران نیز با توانایی خوبی که در تخریب قفل‌های خودرو را داشت آنان را تخریب و اموال سرقتی را به فردی به نام ابراهیم می‌فروختیم.

کارآگاه دستخال با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه عملیات پلیسی مالخر اموال سرقتی را دستگیر کردند، گفت: مالخر اموال سرقتی در همان بدو دستگیری به خرید اموال مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: هر دو متهم با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف سایر جزئیات پرونده و دستگیری متهم فراری قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم کریم آتشی آیت الله صانعی نوید افکاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری دستگیری سارق مالخر اموال دارا دوم کریم آتشی آیت الله صانعی نوید افکاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری اموال سرقتی مالخر اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان