Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اینکه طرح «شور عاطفه‌ها» در قالب پویش ملی ایران همدل از امروز آغاز شده است، افزود: این طرح با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از امروز ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری برای حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت در این طرح پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تأمین تبلت برای ۵۰ هزار دانش‌آموز به دلیل شرایط ویژه در اولویت است و در کنار آن تلاش می‌شود دیگر اقلام آموزشی همچون لوازم‌التحریر و پوشاک، کیف و کفش و … نیز در صورت بازگشایی مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری در شور عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

بختیاری با دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: کد دستوری ویژه پویش ایران همدل با شماره‌گیری #۱۴* و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ از امروز آماده دریافت کمک‌های مردمی برای شور عاطفه‌ها است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای شور عاطفه‌ها در سال جاری تامین ملزومات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان محروم است، گفت: با توجه به غیر حضوری شدن مدارس در بسیاری مناطق کشور، کمک‌های نقدی هموطنان بهتر می‌تواند گره‌گشای دانش‌اموزان در شرایط تحصیل مجازی باشد.

انتهای پیام/

104 / 361 سید مرتضی بختیاری کمیته امداد طرح شور عاطفه ها کمک های مردمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری کمیته امداد کمک های مردمی دانش آموزان نیازمند شور عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با رقابت ۲ هزار و 5۰۰ دانش‌آموز در قالب 800 تیم آغاز شد.

دکتر طهرانچی پس از افتتاح این جشنواره از بخشهای مختلف آن بازدید و با شرکت کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور 2500 دانش آموز در قالب 800 تیم از 26 استان از امروز 19 اردیبهشت ماه آغاز و تا 21 اردیبهشت ماه در واحد علوم و تحقیقات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی ادامه دارد.

این جشنواره در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • ثبت نام ۱.۷ میلیون کلاس اولی‌ آغاز شد
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان