Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در جلسه روسای هیات‌های شهرستانی کشتی آذربایجان غربی، در احکامی جداگانه ۳ ورزشکار مهابادی به عنوان اعضای کمیته‌های کشتی  انتخاب شدند.

مصطفی پور افزود: در این جلسه هژار عباسی به عنوان رئیس کمیته داوران استان، فخرالدین حسنی آذرپور مدیر تیم‌های آزاد استان، خبات آذرنگ کمیته نوجوانان استان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین سردار فداکار مربی و کشتی‌گیر شایسته این شهرستان نیز به کادر فنی تیم لیگ برتری کشتی آذربایجان‌غربی اضافه شد.

بیشتر بخوانید

واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد به تعویق المپیک

تعویق ۱۰ مسابقه کشتی در جهان به دلیل کرونا

ورزشکار مهابادی مربی تیم کشتی آذربایجان غربی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد تصریح کرد: تیم کشتی دریاچه ارومیه برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) شرکت کرده و از نیرو‌های بومی از جمله سردار فداکار مربی مهابادی در کادر فنی خود استفاده کرده است.

مصطفی پور بیان کرد: تیم تازه تاسیس دریاچه ارومیه هم اکنون در مرحله یارگیری و تکمیل کادر فنی است که زیر نظر بهروز یاری به عنوان سرمربی فعلی تیم‌داری خواهد کرد.
انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد