Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@20:24:46 GMT

ملت بحرین از خیانت کاران آل خلیفه مبرا است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۱۸۰

ملت بحرین از خیانت کاران آل خلیفه مبرا است

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه «رژیم دیکتاتوری بحرین هیچ پیوندی با ملت بحرین ندارد» تاکید کردند که ملت‌های مسلمان از این خیانتکاران مبرا هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علمای بحرین در بیانیه خود آورده اند: خیانتکارانی که بدنبال عادی سازی روابط هستند و با دشمن خداوند و امت اسلامی توطئه می‌کنند، از ما نیستند و ما نیز از آنها نیستیم و از آنها تبری می جوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه در اشاره به رژیم بحرین افزود: این رژیم قلدر تنها به یک تماس تلفنی از ارباب آمریکایی خود نیاز دارد تا با خفت و خواری تمام نقش بردگی را ایفا کند.

به گفته علمای بحرین، رژیم مستبد بحرین دست در دست دشمن خداوند و دشمن امت اسلامی و عربی یعنی رژیم صهیونیستی خونریز و غاصب گذاشته است.

این علما تاکید کردند: نامشروع بودن این رژیم مستبد در بحرین و جدایی و گسست آن از اراده مردمی بر کسی پوشیده نیست و جای تعجب ندارد که مجالس صوری این رژیم با گستاخی کامل به سرعت جشن و پایکوبی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقدام رژیم بحرین در اعلام عادی سازی روابط با دشمن، ماهیت دیکتاتوری این رژیم را کاملا برملا ساخت که هیچ پیوندی با ملت بحرین ندارد.

این بیانیه تاکید کرد: ملت بحرین و امت اسلامی و عربی از همه این خیانکاران مبرا هستند.

علمای بحرینی افزودند: مسئله فلسطین یک مسئله عقیدتی و دینی و شرافتی است و با عزت و کرامت پیوند خورده است و تا زمانی که یک قطره خون در رگ‌های مسلمانان جاری است، جای سازشی در این زمینه وجود ندارد.

این علما تاکید کردند: ملت ما از زمان اشغال فلسطین تاکید کرده و امروز نیز تاکید می‌کند که در کنار برادران فلسطینی خود و همه مسلمانان و اعراب و آزادگان جهان در خندق و محور مقاومت و زیر پرچم "هیهات منا الذلة " قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بحرین جهان صدور بیانیه ای مسلمان مسلمانان علمای بحرین ملت بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بدرالدین حسون، از علمای برجسته سوریه در دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی عراق با شعار «طوفان الاقصی.. آرمان و هویت» تصریح کرد: جمعیت علمای رباط محمدی امروز ما را گردهم آورده و تقریب، میان ما الفت ایجاده کرده است.

وی بابیان این که ما امروز باید قرائت جدیدی از امور داشته باشیم، تصریح کرد: وزیر امور خارجه آمریکا 15 سال پیش از عراق به دمشق آمد و به رهبر آن گفت که ما امروز در نیویورک نیستیم. ما امروز در مرزهای تو هستیم. مقاومت و همه آنچه که به فلسطین مربوط می‌شود را از کشور خود بیرون کن و در ازای آن ما همه چیز را برای تو فراهم می‌کنیم. اما جواب سوریه این بود که شما امروز یا فردا از عراق خواهید رفت و فرزندان فلسطین تنها زمانی از این کشور خارج می‌شوند که به قدس بروند.

حسون ادامه داد: جوانی در تونس خود را آتش زد و همه خبرهای دنیا به سمت بهار عربی رفتند و تونس، مصر، لیبی، سودان و سوریه را ویران کردند. اکنون یک جوان از ارتش آمریکا خود را در برابر سفارت اسرائیل برای آزادسازی آتش زد.

وی افزود: بعد از چهار روز از طوفان الاقصی، مقامات پنج کشور خارجی (آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، کانادا ) وارد تل‌آویو شدند تا به همه ما بگویند که این تنها مسئله تل‌آویو، اسرائیل و یا یهود نیست. آمدند تا بگویند که ما با همه قوای خود آمده‌ایم تا به جهان اسلام بگوییم که ما با اسرائیل هستیم. آنها آمدند تا علیه اسلام، اعلام جنگ کنند.

وی در ادامه اظهار داشت امروز باید از مردم غزه بگوییم کسانی که دائما ما را به یاد این آیه می اندازد که خداوند فرمود: «کنتم خیر امة اخرجت للناس؛ شما بهترین امتی هستید که [برای اصلاح جوامع انسانی] پدیدار شده‌اید.» و این پیامی از سوریه و جای‌جای زمین به کودکان غزه است.

این عالم سوری در ادامه خطاب به همه علمای مسلمان گفت: بیایید یک بار دیگر بخوانیم که این امت، امت واحد است. 
 

دیگر خبرها

  • خیانت بزرگ ابومازن به فلسطینی‌ها با سرکوب جنبش دانشجویی
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • تاکید گروه‌های فلسطینی بر غیرقابل تغییر بودن مدیریت بر گذرگاه رفح
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • ۷۵ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده اند
  • تاکید وزیران خارجه اردن و آمریکا بر آتش‌بس فوری در غزه
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه