Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:22:51 GMT

اختتامیه «ونیز ۲۰۲۰» آغاز شد/ عبور مهمانان از فرش قرمز

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۲۲۴

اختتامیه «ونیز ۲۰۲۰» آغاز شد/ عبور مهمانان از فرش قرمز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبسایت لا بیه‌نال، هفتاد و هفتمین فستیوال بین‌المللی فیلم «ونیز» از دقایقی پیش مراسم شب اختتامیه خود را آغاز کرد و ستاره‌ها و دست‌اندرکاران پروژه‌ها از ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه به وقت ایران ورود به محل برگزاری را شروع کردند.

مراسم فرش قرمز بیش از یک ساعت ادامه خواهد داشت و پس از آن مراسم اهدای جوایز نهایی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اهدای مراسم، یک کنفرانس خبری برای اعضای هیات داوران به ریاست کیت بلانشت بازیگر استرالیایی و یک کنفرانس خبری برای فیلم‌های برنده برگزار می‌شود.

مجید مجیدی با فیلم «خورشید» نماینده سینمای ایران در میان ۱۸ فیلمی است که به بخش رقابتی ونیز امسال راه پیدا کرده‌اند و یکی از شانس‌های دریافت جایزه شیر طلایی است. این فیلم اوایل امروز جایزه فانوس جادویی بخش جنبی ونیز را از آن خود کرد. دقایقی قبل مجیدی به همراه جواد عزتی و دیگر عوامل فیلم «خورشید» از روی فرش قرمز عبور کردند.

در کنار «خورشید» دیگر فیلم‌هایی که در بخش رقابتی حضور دارند عبارتند از: مستند «شب» به کارگردان جیانفرانکو رزی سینماگر ایتالیایی، فیلم آمریکایی «دنیایی که در پیش است» ساخته مونا فست‌ولد، «در میان مردن» ساخته هلال بایداروف از آذربایجان، «نظم نو» ساخته میشل فرانکو مکزیکی، «رفقای عزیز!» ساخته آن دری کونچالوفسکی، فیلم هندی «مرید» به کارگردان چیتانا تامهانه، «کجا می‌روی، آیدا؟» اثر یاسمیلا ژبانیچ، «خواهران ماکالوسو» به کارگردان اما دانته، «عاشقان» ساخته نیکول گارسیا، «لیلا در حیفا» ساخته آموش گیتای، «و فردا تمام دنیا» ساخته جولیا وون هاینز، «زن یک جاسوس» ساخته کیوشی کوروساوا، «تکه‌هایی از یک زن» ساخته کورنل موندروشو، «خانم مارکس» ساخته سوزانا نیکیارلی، «پدرمان» اثر کلادیو نوچه، «دیگر هرگز برف نمی‌بارد» ساخته مالگورزاتا زوموفسکا و میکال انگلرت و «سرزمین آواره‌ها» ساخته کلویی ژائو.

دو فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی هم دو نماینده سینمای ایران در بخش «افق‌ها» این جشنواره هستند.

این گزارش همزمان با آغاز اهدای جوایز به‌روز رسانی می‌شود....

کد خبر 5022295

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم ونیز اختتامیه مجید مجیدی فیلم خورشید تئاتر ایران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی محرم 99 فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی جشنواره فیلم ونیز شبکه پنج سیما شبکه دو سیما رادیو نمایش سریال ایرانی تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6088659 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند