Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

پست جالب شجاع خلیل زاده در مورد تجربیات زندگی اش؛ اولین پیام یحیی گل محمدی در اینستاگرام پس از حذف پست های قبلی

پس از اعدام نوید افکاری به جرم قتل عمد و مشخص شدن حکم اکبر طبری در دادگاه، امیر علی‌اکبری مبارز هنر‌های رزمی ایرانی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامی‌اش نسبت به این موضوع‌ها واکنش نشان داد.

علی کریمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس تصویری از خودش درحالی که راکت بدمینتون را در دست دارد در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال تصویری از خودش در صفحه شهصی اینستاگرامش منتشر کرد و جمله‌ای درباره قضاوت کردن دیگران را برای مخاطبانش نوشت.

" به دنیا نیامده‌ایم که چوب قضاوت به دست بگیریم و سر هر راه و بی‌راهی مردم را قضاوت کنیم قاضی فقط خداست... "

میثم تیموری بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با انتشار تصویری از خودش در حالی که مدال قهرمانی در جام حذفی را در دست دارد نوشت:

" به همه احترام بذار، ولی از هیچکس نترس خدای که همیشه حواسش هست به من شکرت "

سرخیو راموس بازیکن باشگاه رئال مادرید ویدئویی از تمرین خودش در زمین بازی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صفحه رسمی لالیگا در اینستاگرام با انتشار ویدئویی از پنجمین گل رونالدو در یک بازی را منتشر کرد و نوشت:

" در چنین روزی در سال ۲۰۱۵ کریستین رونالدو پنجمین گل خود برای یک بازی را به تنهایی به ثمر نشاند. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تصویری از خوشحالی و هیجانش در زمین بازی را منتشر کرد و نوشت:

" دست در دست هم و با تمام وجود برای سربلندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و فصل بعد می‌جنگیم.
درد دل‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد، اما خود را برای یک چالش جدید و بزرگتر آماده کرده ایم.
دیگر به اینکه چرا در نقل و انتقالات دو ستاره تاثیرگذار خط حمله تیم را از دست دادیم یا اینکه چرا برخی گزینه‌ها جذب نشدند فکر نمی‌کنیم.
ما پرسپولیس هستیم و وقتی با هم باشیم اتفاقات بزرگی را رقم خواهیم زد.
به رغم عدم برخورداری از مزیت بازی‌های خانگی با دعای خیر هواداران عزیز آماده مصاف با رقبای آسیایی می‌شویم. ما محبوب‌ترین تیم آسیا هستیم و پشتوانه بزرگی داریم و این تیم با حمایت و اتحاد هواداران میلیونی خود برای تکرار موفقیت‌ها می‌جنگد.
رمز موفقیت پرسپولیس همدلی در تیم، حمایت هواداران عزیز و پیشکسوتان دلسوز و اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس بوده و نباید خدشه‌ای به آن وارد شود.
به باور خودم هیچ سدی نباید مانع از تکرار موفقیت‌ها شود. ما نباید در قبال کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس تسلیم شویم بلکه باید برای تکرار موفقیت‌ها و پنجمین قهرمانی متوالی بیشتر از قبل بجنگیم "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی فوتبال ایران فوتبالیست ایرانی فوتبالیست معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین پس از دیدار هفته بیست‌وپنجم استقلال و تراکتور، یک اتفاق مهم در مدیریت آبی‌ها رخ داد و علی خطیر، مدیرعامل سابق این باشگاه از سمت خود برکنار شد. خطیر پس از شروع فصل و با استعفای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و پس از واگذاری این باشگاه این جایگاه را از دست داد. جواد نکونام و علی خطیر از ابتدای شروع همکاری اختلافات زیادی باهم داشتند و همین موضوع تاثیر زیادی روی شرایط استقلال گذاشت. پس از برکناری خطیر، حالا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شده است.

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.
پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی کنند. جواد نکونام اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سرگذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی ها را شاد و خوشحال کند.

کد خبر 849209 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس