Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@02:20:44 GMT

خبر جدید برای مشمولان سربازی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۵۱۶

خبر جدید برای مشمولان سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از رفع مشکل خروج از کشور ورزشکاران مشمول تیم های باشگاهی برای شرکت در مسابقات آسیایی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار تقی مهری، پیرامون مطالب مطرح شده در خصوص صدور مجوز خروج از کشور برخی از بازیکنان تیم های اعزامی مسابقات آسیایی، اظهارکرد: با درخواست وزارت ورزش و جوانان در خصوص مجوز خروج موقت بازیکنان مشمول تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودروی مشهد برای شرکت در مسابقات گروهی جام باشگاه های آسیا در کشور قطر؛ این سازمان با بررسی دقیق وضعیت خدمتی آنان برابر مقررات قانون خدمت وظیفه عمومی، مجوز خروج از کشور این دسته از بازیکنان را در تاریخ 20 شهریورماه سال جاری صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای تدابیر و به منظور حضور قدرتمندانه تیم های باشگاهی کشور در مسابقات آسیایی حداکثر همکاری را با باشگاه های مزبور دارد.

رئیس سازمان ظیفه عمومی ناجا به کلیه باشگاه هایی که دارای بازیکن مشمول هستند، توصیه کرد:  در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان وظیفه عمومی اقدام کنند که در ادامه روند فعایت ورزشی به ویژه در بازی های بین المللی با مشکلات خروج از کشور مواجه نشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سربازی سرباز قانون سربازی خروج از کشور وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ

سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

بنا بر این خبر، با صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد. گفتنی است مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ تا ۱۴۰۴/۰۱/۲۷ است.

بر این اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق‌الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

دیگر خبرها

  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست
  • صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم