Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی لیورپول - لیدز یونایتد همه آن چیزی بود که از یک مسابقه در لیگ برتر انگلیس انتظار داشتید.

لیورپول و لیدز یونایتد در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که مطابق انتظار، جدال یورگن کلوپ و مارچلو بیلسا، یک دیدار جذاب از آب در آمد. لیدز یونایتد با وجود ارائه یک نمایش تحسین برانگیز و تحت فشار قرار دادن لیورپول، نتوانست با دست پر از آنفیلد خارج شود و اولین مسابقه لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس پس از 16 سال، با شکست همراه شد

اطلاعات بازی لیورپول و لیدز یونایتد تاریخ: شنبه، 21 شهریور 1399 (12 سپتامبر 2020) ساعت: 21:00 به وقت تهران مکان: استادیوم آنفیلد، لیورپول تورنمنت: هفته اول فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس داور: مایکل اولیور گلزنان: محمد صلاح 4'، 33' و 88' و ویرجیل فن دایک 20' برای لیورپول | جک هریسون 12'، پاتریک بمفورد 30' و متئوش کلیچ 66' برای لیدز یونایتد نمرات بازیکنان لیورپول و لیدز یونایتد از هو اسکورد و ترکیب دو تیم

 

 محمد صلاح با هت تریکی که داشت، بهترین بازیکن میدان بود

گل های بازی لیورپول و لیدز یونایتد

لیورپول 1-0 لیدز یونایتد؛ محمد صلاح 4': ضربه محمد صلاح در درون محوطه جریمه لیدز واضحا به دست رابین کخ برخورد کرد تا داور برای لیورپول پنالتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح نیز ضربه پنالتی را محکم به وسط دروازه کوبید تا تیم کلوپ پیش بیافتد.

لحظه ورود پنالتی محمد صلاح به درون دروازه لیدز یونایتد

لیورپول 1-1 لیدز یونایتد؛ جک هریسون 12': پاس بلند و خوب کالوین فیلیپس، جک هریسون را از سمت چپ زمین راه انداخت. هریسون با یک کنترل توپ خوب، آرنولد را از پیش رو برداشت، گومز را دریبل زد و با یک شوت محکم از روی خط طولی محوطه جریمه، دروازه آلیسون را گشود. 

لیورپول 2-1 لیدز یونایتد؛ ویرجیل فن دایک 20': سانتر خوب اندی رابرتسون از روی نقطه کرنر با ضربه سر محکم ویرجیل فن دایک همراه شد و دروازه بان لیدز یونایتد همراه با توپ به درون دروازه رفت.

لیورپول 2-2 لیدز یونایتد؛ پاتریک بمفورد 30': روی یک پاس بلند ارسالی، ویرجیل فن دایک در دور کردن خطر و کنترل توپ ناتوان بود و روی اشتباه او، توپ به پاتریک بمفورد رسید که وی با یک ضربه داخل چارچوب توانست آلیسون را مغلوب کند. 

لحظه گل دوم لیدز یونایتد و ضربه پاتریک بمفورد که ورود دروازه آلیسون شد

لیورپول 3-2 لیدز یونایتد؛ محمد صلاح 33': پس از ارسال ضربه آزاد روی دروازه لیدز یونایتد، پاسکال استروایک توپ را با ضربه سر برگشت داد اما توپ به محمد صلاح رسید و این مهاجم مصری با یک کنترل توپ خوب و شوتی سنگین، دروازه لیدز یونایتد را فرو ریخت.

لیورپول 3-3 لیدز یونایتد؛ متئوش کلیچ 66': سانتر کوتاه هلدر کوستا در میانه محوطه جریمه به متئوش کلیچ رسید و وی با یک کنترل و شوت خوب، دروازه لیورپول را برای سومین بار در این مسابقه باز کرد.

لیورپول 4-3 لیدز یونایتد؛ محمد صلاح 88'

ویدیوی خلاصه بازی لیورپول و لیدز یونایتد

اضافه می شود...

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیورپول و لیدز یونایتد لیگ برتر انگلیس ویرجیل فن دایک بازی لیورپول محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد

بازیگر The Anchorman و Elf به گروه مالکان لیدز یونایتد می‌پیوندد.

طرفداری | پس از موفقیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسهم، بازیگران دیگر هالیوود نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس هستند.

به گزارش تلگراف؛ ویل فرل، بازیگر آمریکایی به‌زودی به عنوان یکی از مالکان مشترک لیدز یونایتد معرفی خواهد شد. بازیگر هالیوود به گروه سرمایه‌گذاری «49ers Enterprises» می‌پیوندد که پیش‌تر مایکل فلپس، اسطوره ورزش شنا و راس کرو، دیگر بازیگر آمریکایی، به آن ملحق شده بودند. فرل سهام جزء چشمگیری را از از آندره رادریزانی در سان‌فرانسیسکو خریداری کرده و مطابق گزارش‌ها، علاقه‌ او به فوتبال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. فرل که ثروتی معادل 127 میلیون پوند دارد، یکی از مالکان باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی هم به شمار می‌رود. او در حالی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

من واقعا طرفدار تیمی در انگلیس نیستم، فقط از دنبال کردن داستان‌ها لذت می‌برم. لیگ برتر به وضح رقابت بسیار خوبی است. 

 

با این حال، بازیگر 56 ساله از همان زمان عاشق لیدز یونایتد شده و قرار است تا آخر ماه مِی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شود. توافق او با لیدز به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه ویل فرل برای پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهم پایان می‌دهد. لیدز که در صعود مستقیم به لیگ برتر ناکام ماند، هفته آینده در چارچوب پل‌آف چمپیونشیپ شانس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس امتحان می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد