Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@02:45:20 GMT

روح الله زمانی بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۶۸۶

روح الله زمانی بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد

روح الله زمانی بازیگر فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی موفق به کسب جایزه «مارچلو ماسترویانی» ویژه بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «کیت بلانشت» رئیس هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره ونیز، اولین جایزه این بخش را به سینمای ایران اختصاص داد و روح الله زمانی که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانسته بود در جشنواره حاضر شود توانست جایزه ارزشمند بهترین بازیگر نوظهور این رویداد سینمایی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روح الله زمانی دی پیام ویدئویی که برای جشنواره ونیز ارسال کرده بود: از «آلبرتو بارابر» مدیر جشنواره ونیز و «کیت بلانشت» رئیس هیئت داروان و همچنین آقای مجیدی تشکر ویژه می‌کنم که مسیر زندگی من را به‌طور کلی تغییر داد. من از دل بچه‌های کار بیرون آمدم و امیدوارم روزی در هیچ جای جهان هیچ کودک کاری وجود نداشته باشد و تمام امکانات پیش روی آنها باشد. 

مجید مجیدی که برای دریافت جایزه به روی صحنه رفت نیز در صحبت‌های کوتاهی از مدیران جشنواره ونیز تشکر کرد که در چنین شرایط سخت کرونایی جشنواره را برگزار کردند و جان دوباره‌ای به سینما دادند.

شمیلا شیرزاد دیگر بازیگر نوجوان فیلم «خورشید» که به همراه مجید مجیدی به نمایندگی از روح الله زمانی برای دریافت جایزه به روی صحنه اختتامیه جشنواره ونیز رفت هم گفت: من و امثال روح الله تمام زندگی امان را در خیابان دست فروشی کرده‌ایم. من تا یک سال پیش در مترو و خیابان دست فروشی می‌کردم. از آقای مجیدی و سینما تشکر می‌کنم که رویاهایمان را به ما بازگرداند. 

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره ونیز مجید مجیدی روح الله زمانی روح الله زمانی جشنواره ونیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس تورام، مهاجم فرانسوی اینتر، به ‏عقیده بسیاری از تحلیل‌گران ستاره اصل این فصل نراتزوری بوده ‏است. مارکوس دیشب در دربی دلامادونینا هم خوش درخشید و ‏دومین گل تیمش را وارد دروازه میلان کرد تا با گل او اینتر موفق شود ‏حریفش را 2-1 شکست داده و قهرمانی زودهنگام خود در سری آ را ‏جشن بگیرد. ‏

سه امتیاز دلچسبی که با پیروزی در دربی به دست آمد کافی بود تا ‏اینتر به بیستمین قهرمانی خود در ایتالیا رسیده و دومین ستاره را ‏روی پیراهنش بچسباند.‏

تورام فرزند لیلیان تورام، ستاره سابق فوتبال فرانسه است که با ‏درخشش در اینتر موفق شده از زیر سایه پدر خارج شود. مارکوس ‏بعد از بازی پیامی احساسی برای هم‌تیمی سابق پدرش در تیم ملی ‏فرانسه داشت که به عنوان کارشناس در شبکه سی‌بی‌اس مشغول ‏کارشناسی دربی میلان بود: تیری آنری. ‏

مارکوس تورام از آنری به عنوان "عمو تیری" یاد کرد و گفت:" ‏می‌خواهم از تیری آنری تشکر کنم. احتمالا عمو تیری دارد این ‏مصاحبه را می‌بیند. به خاطر همه توصیه‌هایش. امیدوارم این تازه ‏شروع یک ماجرای درجه‌یک باشد. عمو تیری بهترین عموی من است. ‏عمویی که همیشه از من حمایت کرده و چه در لحظات خوب و چه ‏در لحظات بد هوایم را دارد. امروز می‌خواستم از عمو تیری اسم ‏بیاورم و تشکر کنم چون اگر امروز اینجا هستم به خاطر او است". ‏

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز