Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@19:03:27 GMT

کنداکتور جدید بازی‌های گروه استقلال در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۰۲۵

به گزارش جام نیوز، سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی ویژه به شرایط گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است و به صورت رسمی الوحده را از جمع تیم‌های این گروه حذف کرده است؛ در این گزارش آمده است: ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۱۹ از روز دوشنبه در حالی آغاز می‌شود که در دیدار آغازین در گروه A، تنها یک مسابقه برگزار خواهد شد و تیم الاهلی عربستان در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الوحده امارات روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از آزمایش مثبت تعدادی از اعضای باشگاهشان در تست کووید ۱۹، این تیم قادر به سفر به قطر نخواهند بود و امروز نیز فدراسیون فوتبال امارات به صورت رسمی انصراف الوحده را اعلام کرد. تیم استقلال ایران دیگر تیم حاضر در این گروه از مسابقات است.

 

در واقع اگر روز دوشنبه الاهلی بتواند از سد الشرطه عراق بگذرد، برای چهارمین فصل متوالی به مرحله حذفی صعود خود را مسجل می‌کند چرا که این تیم ۶ امتیازی خواهد شد و تنها یک مسابقه دیگر در مرحله گروهی مقابل استقلال در هفته پایانی خواهد داشت؛ سوی دیگر هم اگر الشرطه به پیروزی برسد، این تیم با چهار امتیاز به صدر جدول صعود می‌کند و بالاتر از الاهلی ۳ امتیازی و استقلال ۱ امتیازی قرار می‌گیرد.

 

الشرطه در صورت پیروزی مقابل الاهلی، نخستین برد تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آورد چرا که در دو دوره حضورش در این تورنمنت در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفته است؛ پس از انجام دیدار روز دوشنبه میان الاهلی عربستان و الشرطه عراق، این دو تیم بار دیگر پنجشنبه در دیدار برگشت مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

 

در ادامه مسابقات گروه A، یکشنبه هفته آینده، ۳۰شهریور دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف همدیگر می‌روند و سه روز بعد، چهارشنبه ۲مهرماه آخرین دیدار این گروه میان استقلال ایران و الاهلی عربستان برگزار خواهد شد. با حذف الوحده امارات، جدول رده بندی گروه A مسابقات بدین شکل است:

۱-الاهلی عربستان / ۳ امتیاز - تفاضل +۱

۲-الشرطه عراق / ۱ امتیاز - تفاضل ۰

۳-استقلال ایران / ۱ امتیاز - تفاضل -۱

ورزش سه 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کنداکتور جدید گروه استقلال آسیا الاهلی عربستان استقلال ایران الشرطه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه