Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:48:51 GMT

501 نجات‌یافته نتیجه تلاش ناجیان غریق طی 113 روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۰۵۱

501 نجات‌یافته نتیجه تلاش ناجیان غریق طی 113 روز گذشته

نقی کریمیان امروز درباره آخرین وضعیت غریق در دریای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از یکم خرداد ماه امسال طرح‌های دریا در مازندران آغاز شده و طی این مدت شاهد تلاش‌های زیاد ناجیان غریق بودیم.

وی افزود: با تلاش‌های ناجیان غریق تاکنون ۵۰۱ نفر از غرق شدن نجات یافتند که این آمار در مدت مشابه سال قبل یک‌هزار و ۲۴۳ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت غرقی در دریای مازندران، اضافه کرد: به جز سه جوانی که دریای مازندران غرق شدند ۱۳ تن در دریای مازندران غرق شدند.

کریمیان با اشاره به حضور ناجیان غریق با ظرفیت ۵۰ درصدی از ابتدای شهریور ماه امسال در دریای مازندران، بیان کرد: باوجود شرایط قرمز مازندران و تعطیلی شناگاه ها ناجیان غریق در ساحل حضور دارند.

وی یاداور شد: با وجود شرایط کرونایی شاهد حضور جمعیت زیادی در سواحل مازندران هستیم که لازم است مردم به توصیه‌های بهداشتی بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران غریق در دریای مازندران دریای مازندران ناجیان غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا