Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@23:33:39 GMT

چالش صنعت نفت در نقل و انتقالات تابستانی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۴۷۴

 پس از پایان لیگ نوزدهم چند بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که قراردادشان به اتمام رسیده بود، با پیشنهاد‌های مناسبی از باشگاه‌های دیگر مواجه شدند و این تیم را ترک کردند.

عقیل کعبی ، میلاد جهانی، مسلم مجدمی، ناصر سالاری، عیسی آل کثیر، رضا جبیره، حسین ساکی و سید محمد قریشی موثرترین بازیکنان صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم بودند که بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه باعث شد تا تمام این بازیکنان راه خروج را در پیش بگیرند و به دیگر تیم‌ها بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مدیریتی و مالی صنعت نفت همچنان ادامه دارد و تا زمانی که مدیرعامل جدید و اعضای هیئت مدیره باشگاه انتخاب نشوند، سرمربی جدید تیم معرفی نخواهد شد.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات سرمربی آینده صنعت نفت آبادان، بستن این تیم در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جایگزین است، زیرا تاکنون بازیکنان زیادی از جمع زردپوشان جدا شدند و با توجه به بودجه محدود این باشگاه، سرمربی زردپوشان آبادانی برای بستن تیمش به منظور حضور در لیگ بیستم کار سختی دارد.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال کعبی صنعت نفت نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران