Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@20:28:37 GMT

طرزتهیه کوکوی ماکارونی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۵۰۴

ابتدا ماکارونی ها را در یک قابلمه آب ریخته و مانند برنج بگذارید جوش بیاید و در همین حال 2 قاشق غذاخوری نمک هم به آن اضافه نمایید سپس مقداری از ماکارانی ها را برداشته بمحض اینکه حالت خشکی خود را از دست داد و زیر دو انگشت نرم بود آن را در صافی ریخته و آبکش کنید و .... ناطقان: مواد لازم

 
ماكارونی شکل دار
    250 گرم
روغن
    250 گرم
سوسیس
    250 گرم
فلفل دلمه ای
    100 گرم
پیاز     یک عدد
فلفل و نمك     به مقدار كافی
تخم مرغ     4 عدد
سس گوجه     سه قاشق

 

 


طرز تهیه :

 


ابتدا ماکارونی ها را در یک قابلمه آب ریخته و مانند برنج بگذارید جوش بیاید و در همین حال 2 قاشق غذاخوری نمک هم به آن اضافه نمایید سپس مقداری از ماکارانی ها را برداشته بمحض اینکه حالت خشکی خود را از دست داد و زیر دو انگشت نرم بود آن را در صافی ریخته و آبکش کنید و چنانچه شور است یک کاسه آب گرم روی آن بریزید و سپس بگذارید سرد شود تا نیم ساعت صبر کنید و برای اینکه به هم نچسبد 2 بار آبکش را تکان دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پیاز را پوست کرده و بعد از خرد کردن آن را تفت دهید. بعد فلفل دلمه ایی را به صورت خلالی خرد کرده و درون پیاز سرخ کنید و بعد هم سوسیها را خرد کرده و درون فلفل دلمه های و پیاز داغ سرخ کنید بعد از آن سس گوجه و کمی نمک و فلفل را به آن اضافه کرده و کمی تفت دهید. بگذارید که سرد شود.


سپس آنها را در یک ظرف ریخته، ماکارونی ها را به آنها اضافه کنید و تخم مرغ ها را شکسته و به همراه نمک و فلفل کاملاً مخلوط کرده و هم بزنید. در تاوه روغن را داغ کرده و این مایع را روی آن بریزید و رویش را هموار نمایید و پس از سرخ شدن طرف دیگر آن را سرخ نمایید.

 

برچسب ها: ماکارونی ، کوکو ، ناطقان ، برنج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماکارونی کوکو ناطقان برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود

کاربران کلش آو کلنز، از این پس شاهد حضور شخصیت ارلینگ هالند در این بازی محبوب خواهند بود

طرفداری | حساب کلش آو کلنز (Clash of clans) در X اعلام کرد که شخصیت ارلینگ هالند را به این بازی اضافه نموده و کاربران می‌توانند از فردا (چهارشنبه)، غول نروژی را در اختیار داشته باشند. شخصیت هالند در بازی کلش آف کلنز، بَربَرین کینگ (Barbarian king) خواهد بود.

هالند که پیش‌تر اعلام کرده بود بزرگترین سرگرمی او بازی کردن است، از ۱۰ سالگی کلش آو کلنز بازی می‌کند و علاقه بسیاری به آن دارد.

ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار