Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@05:30:43 GMT

آغاز ترم تحصیلی دانشگاه تهران از ۲۹ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۶۹۷

آغاز ترم تحصیلی دانشگاه تهران از ۲۹ شهریور

حسین حسینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران درباره شروع ترم تحصیلی جدید در این دانشگاه اظهار کرد: ترم جدید در دانشگاه تهران از تاریخ ۲۹ شهریور آغاز می‌شود.

او افزود: از ۲۲ شهریور حضور اعضای هیئت علمی در واحد‌ها به منظور برنامه ریزی برای برگزاری آزمون دکتری انجام می‌شود و از ۲۹ شهریور شاهد برگزاری کلاس‌های دانشجویان در دانشگاه تهران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی تصریح کرد: جشن شروع سال تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه تهران در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران درباره برگزاری کلاس‌های عملی، گفت: برخی از کلاس‌های عملی دانشگاه تهران در شهریور برگزار می‌شود و امیدواریم هرچه زودتر به اتمام برسد، اما برخی از این دروس عملی ممکن است به صورت ناتمام اعلام شود که در ترم آینده برگزار خواهد شد که انجام این کار به معنای اخذ مجدد واحد نیست؛ بلکه به معنای پاس شدن واحد و ادامه پیدا کردن آن صورت می‌گیرد.

حسینی با اشاره به حضور دانشجویان کارشناسی ارشد در خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار کرد: حضور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به منظور انجام پایان نامه، رساله و اتمام دروس عملی در خوابگاه‌های دانشجویی حتما با تایید واحد یا دانشکده باشد.   منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانشگاه تهران پارسی خبر ترم تحصیلی حسین حسینی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت روز معلم و استاد به همت انجمن علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با حضور سلمان اسماعیلی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، ستار ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات شهید تاجوک واحد ملایر برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در این نشست اظهار کرد: رشد جامعه در گرو آموزش بوده و آموزش منجر به تکثیر و سازندگی خواهد شد.

اسماعیلی یادآور شد: در آموزش صحیح باید راه رسیدن به قله به دانشجو نشان داده شود.

وی با اشاره به تحول و بالندگی دانشگاه‌ها از شروع طلایی و پرشور سال ۱۴۰۳ برای ایران اسلامی و همچنین پیشرفت‌های چشمگیر شهرستان ملایر در همه حوزه‌ها نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران