Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پروژه پردیس تئاتر مشهدمقدس روند عمرانی خود را دنبال می‌کند و امید است که در تابستان آینده حداقل سه سالن جدید به ظرفیت تئاتر مشهد افزوده شود. - اخبار استانها -

احسان اصولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بازدیدهای مستمری از روال اجرای پروژه پردیس تئاتر مشهد انجام ‌شده و می‌توان گفت پیشرفت کار خیلی خوب بوده اظهار داشت: اجرای پروژه به دلیل برخی مشکلات در باب تملک اراضی از برنامه زمانی قدری عقب بود اما مدیران پروژه در حال جبران تأخیر هستند و اجرای پروژه سرعت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه به تازگی طراح پروژه فوت کرده و با اجرای بدون نقص پردیس باید یاد ایشان را زنده نگه‌ داریم افزود: تا تاریخ 31 تیرماه سال آینده سه سالن بلک باکس مجموعه با ظرفیت بین 150 تا 200 نفر آماده و بهره برداری می‌شود که می‌تواند نیازهای جامعه هنری مشهد را تا حد زیادی برآورده سازد.

کرونا نفس هنرمندان آذربایجان شرقی را گرفت/حال و روز تئاتر خوش نیستابراهیم گله‌دارزاده سرپرست مجموعه تئاترشهر شدشرایط بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر خراسان رضوی اعلام شد/ اعمال سختگیرانه پروتکل‌ها

اصولی ادامه داد: تقاضای هنرمندان نیز اولویت‌گذاری بر همین سالن‌ها بود چرا که با وجود ظرفیت کمتر امکان اجرای سه نمایش هم‌زمان را مهیا می‌کند و نیاز بزرگی از شهر را جوابگو خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در مورد فضاسازی پیرامون مجموعه، ارتباط تصویری و هنری دو تپه مجاور پروژه و تکمیل پیاده‌روها و فضای سبز مجموعه صحبت‌ها و نظراتی مطرح‌ شده تا نما و منظر بهتری برای پردیس ایجاد شود.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت گفت: امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وی افزود: 6 میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست