Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:14:13 GMT

نسل جوان باید با حوادث دفاع مقدس آشنا شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۹۰۵

نسل جوان باید با حوادث دفاع مقدس آشنا شود

فرماندار شیروان گفت: نسل جوان باید با حوادث دفاع مقدس آشنا شود.

به گزارش خبرگزری شبستان از شیروان؛ «امین رضا مرآتی» عصر روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شیروان اظهار داشت: باید از خودگذشتگی‌ها و ایثار و شهادت رزمندگان دفاع مقدس را برای نسل جوان وصف کنیم تا نسل جوان و آیندگان با آنچه در سالهای دفاع مقدس رخ داده، آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شیروان بیان کرد: دوران دفاع مقدس امروز به نمادی از قدرت و اقتدار در دنیا تبدیل شده که این به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران محقق شده است.

 

مرآتی انسجام، همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی و مردم عزیز را برکات نظام و انقلاب عنوان کرد و بر لزوم اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه شیروان هم گفت: بیش از ۳۸۵ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در قالب ۴۵ عنوان برنامه در سراسر شهرستان در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

 

«عباسعلی ریحانی» اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری جانفشانی و دلاوری‌های ملت ایران و فرزندان برومند آنان در دفاع از سرزمین و آرمان‌های انقلابی شان است.

 

فرمانده سپاه شیروان، سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، غباروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا در محلات، دیدار با امام جمعه، برگزاری میز خدمت، برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی، فعالیت گروه های جهادی، افتتاح طرح و پروژه های عمرانی و انجام کمک های مومنانه را از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان هفته دفاع مقدس یادواره شهدا هفته دفاع مقدس نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ