Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@23:22:06 GMT

روزی که مهدوی‌کیا طومار چین را پیچید/عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۹۸۹

روزی که مهدوی‌کیا طومار چین را پیچید/عکس

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی 1998 چین را شکست داد.

به گزارش شریان نیوز،23 سال پیش و در 22 شهریور 1376 تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1998 در خاک چین موفق شد با درخشش مهدی مهدوی کیا با نتیجه 4-2 میزبان خود را شکست دهد. در این مسابقه که تیم ملی با ترکیب احمدرضا عابدزاده، علی اکبر استاد اسدی، افشین پیروانی، محمد خاکپور، مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی، علیرضا منصوریان (مهرداد میناوند)، کریم باقری، رضا شاهرودی، خداداد عزیزی (علی اصغر مدیر روستا) و علی دایی و با هدایت محمد مایلی کهن بازی می کرد، کریم باقری در دقیقه ۶۱ (از روی نقطه پنالتی)، مهدی مهدوی کیا در دقایق ۶۷ و ۷۳ و علی اصغر مدیر روستا در دقیقه ۸۶ گل های ایران را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: شریان

کلیدواژه: مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم