Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: ۱۰ باب مغازه عرضه مرغ زنده در حومه شهر دزفول از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و با حضور نمایندگانی از سازمان دامپزشکی و نیروی انتظامی و با حکم مقام قصایی پلمب شد.

او افزود: طبق قوانین وزارت بهداشت عرضه مرغ زنده به دلیل ایجاد معضلات بهداشتی زیادی مانند تجمع فاضلاب، بوی نامطبوع و حتی افزایش احتمال آنفولانزای فوق حاد پرندگان ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورایین بیان داشت: که شهروندان گرامی بایستی مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر خریداری نموده و هنگام خرید به تاریخ انقضا و نشان سیب سلامت دقت نمایند.

 رئیس مرکز بهداشت دزفول تصریح کرد: در ۶ ماهه دوم سال احتمال شیوع انفولانزای فوق حاد پرندگان علاوه بر آنفولانزای فصلی و همزمانی آن با کرونا ویورس وجود دارد، بنابراین تاکید اکید می گردد که به هشدار های صادر شده در این خصوص توجه کافی شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد متخلف عرضه مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی