Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@00:43:23 GMT

تکمیل 4 هزار و368 واحد سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۲۳۶

تکمیل 4 هزار و368 واحد سیل زده

به گزارش افکارنیوز،

رضا فرح در خصوص آخرین روند بازسازی مناطق سیل زده استان مرکزی اظهار کرد: بالغ بر ۶ هزار و ۷۸۵ واحد در استان مرکزی خسارت دیده که از این تعداد حدود ۶ هزار و ۲۰۶ واحد احداثی و ۵۷۹ واحد تعمیری است.

اخبار اقتصادی- مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی گفت: تا تاریخ ۲۲ شهریور ۹۹، ۱۰ هزار و ۴۵ نفر از مالکین به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۷ هزار و ۶۰۹ نفر از مالکین با بانک‌های عامل قرارداد منعقد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میان ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیده شهری ۶۹۸ واحد احداثی و ۱۱۴ واحد تعمیری بوده از طرفی ۵ هزار و ۹۷۳ واحد روستایی آسیب دیده که از این تعداد ۵ هزار و ۵۰۸ واحد احداثی و ۴۶۵ واحد تعمیری بوده است.

فرح در توضیح جزئیات اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده گفت: تا ۲۲ شهریور ۹۹ کار تعمیر ۳۸۴ واحد تعمیری به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی با اشاره به آواربرداری ۴ هزار و ۲۹۷ واحد گفت: تاکنون پی کنی ۴ هزار و ۷۴۴ واحد در مناطق سیل زده استان انجام شده است.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۹۹ واحد در مرحله اجرای فوندانسیون و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به مرحله اجرای اسکلت رسیده است.

فرح در ادامه تاکید کرد: از میان واحد‌های سیل زده ۴ هزار و ۳۸۸ واحد به مرحله اجرای سقف رسیده است و عملیات ساختمانی ۴ هزار و ۳۶۸ واحد به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون ۸ هزار و ۲۵۰ تن سیمان رایگان اهدایی مقام مظم رهبری در بین سیل زدگان استان مرکزی توزیع شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مناطق سیل زده استان مرکزی مسکن استان مرکزی سیل مسکن مناطق سیل زده واحد تعمیری استان مرکزی ۴ هزار سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092051 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه