Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از وقوع چهار انفجار در شهر مأرب در شرق یمن خبر دادند که احتمالا ناشی از حملات راکتی از سوی طرف‌های ناشناس بوده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در استان «مأرب» در شرق یمن تایید کردند که ساعتی قبل چندین انفجار شهر مأرب را به لرزه در آورد.

پایگاه خبری «اخبار الیمن» به نقل از منابع محلی مأرب اعلام کرد، انفجار‌ها ناشی از هدف گرفته شدن این شهر با چند موشک بالستیک بوده است؛ چهار انفجار در شهر و اطراف آن شنیده شده و به قدری قوی بوده که تا فاصله‌ها دورتر از شهر احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته و اخباری حاکی از تلفات جانی یا مالی گزارش نشده، اما احتمال قربانی شدن تعدادی در آن وجود دارد.

برخی منابع معتقدند، با پیشروی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب طی چند روز اخیر و تسلط آن‌ها بر ده منطقه در این استان و رسیدن آن‌ها به دروازه‌های شهر مأرب، دولت مستعفی منصور هادی با ترس از سقوط مأرب تلاش می‌کند از طریق شبه نظامیان خود حملات راکتی در مأرب ترتیب داده و آن را به نیرو‌های صنعاء منتسب کند تا میانجیگران منطقه‌ای و بین المللی جلوی پیشروی این نیرو‌ها برای بازپس گیری مأرب بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انفجار مأرب حملات راکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار حوادث جوی امسال گفت: از اول فروردین ماه ۱۴۰۳ تاکنون چهار نفر بر اثر اصابت رعد و برق فوت کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک یکتاپرست؛ سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره حوادث جوی امسال اظهار کرد: از یکم فروردین تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری، 6 تن از هموطنان جان خود را بر اثر برخورد صاعقه از دست دادند.

وی گفت: از ابتدای سال تا کنون، سیل در میان سایر حوادث طبیعی، بیشترین سهم را در تعداد فوتی‌ها داشته است.

یکتاپرست تعداد فوت‌شدگان مربوط به سیل را 35 نفر اعلام و بیان کرد: در سیل‌های امسال، 41 شهروند مصدوم و همچنین 35 تن دیگر فوت شدند.

سخنگوی اورژانس کشور طوفان را یکی دیگر از عوامل طبیعی مصدومیت شهروندان عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 24 نفر از شهروندان بر اثر طوفان مصدوم شدند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

یکتاپرست افزود: از ابتدای سال تا کنون 6 تن بر اثر ریزش کوه مصدوم شدند.

اصابت صاعقه به 23 نفر در کشور/ فوت 4 مصدوم صاعقه‌زدگی در 2 روز گذشته

وی به دیگر عوامل جوی همچون گرد‌ و غبار اشاره و تصریح کرد: یک هزار و 69 نفر از هموطنان بر اثر گرد‌ و غبار مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور به مقایسه آماری مصدومان به نسبت سال گذشته پرداخت و افزود: کل مصدومان مربوط به حوادث جوی به نسبت سال گذشته در زمان مشابه، رشد 97 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین آمار فوتی‌های حوادث جوی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد دو برابری داشته است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم