Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله زاده گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ نفر در دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت ثبت نام کرده اند و این روند تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

«امیرحسین عبدالله زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تاکنون بیش از 210 نفر در دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت ثبت نام کرده اند و این روند تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل تصریح کرد: این دوره ها با هدف تقویت مبانی کارهای فرهنگی طی 6 هفته در طول 6 ماه دوم سال در موضوع های معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست با حضور اساتید موسسه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: چنین دوره های برای فعالان کانون های مساجد که به عنوان یکی از قطب های فرهنگی در کشور شناخته می شود مهم و ضروری است.

 

عبدالله زاده بیان کرد: اگر فعالان فرهنگی درک عمیقی از کارهای و برنامه های مبانی داشته باشند در این دوره آموزشی مشارکت خوبی خواهند داشت.

 

دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل افزود: ضربه کارهای سطحی فرهنگی در استان دیده می شود و امیدواریم بازتاب این دوره بتواند بخشی از این کمبودهای را رفع کند.

 

عبدالله زاده اظهار داشت: علاقمندان برای ثبت نام به سامانه www.mabnaha.ir مراجعه کنند و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی، معلمان و فرهنگیان، متولیان هیئت های مذهبی و فعالان رسانه ای می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبانی اندیشه اسلامی کارهای فرهنگی دوره آموزشی طرح ولایت اردبیل عبدالله زاده دوره آموزشی طرح ولایت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدام به منظور رفاه حال مالکان ابنیه تاریخی بر اساس مصوبه جامع احیای بنا‌های تاریخی صورت گرفته است چرا که بازگشت سرمایه در کاربری‌های با زیرساخت گردشگری طولانی‌تر از کاربری‌های تجاری یا مسکونی در بنا‌های تاریخی است.

سیدعلیرضا علوی افزود:ابنیه تاریخی که در مناطق بازار، یک، ۱۱ و ۲۰ بنا شده‌اند ارزشمند هستند و در اولویت احیا قرار دارند.

این عضو شورای شهر یادآور شد: بر اساس طرح جامع احیای بنا‌های تاریخی، مرمت و نوسازی خانه‌های قدیمی تاریخی که به ثبت میراث فرهنگی رسیده باشند نیاز به پرداخت عوارض ندارند و مالکان آنها لازم نیست بهای کسر پارکینگ بپردازند.

علوی تاکید کرد: علاوه بر این، مالکان بنا‌های تاریخی اجازه دارند در ملک خود بدون اخذ عوارض و کسر پارکینگ تا ۲۰ درصد بنای پشتیبان بسازند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند