Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم غزه در اعتراض به عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، تصاویر مقامات این دو کشور را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، در ادامه اعتراض فلسطینی‌ها به توافق بحرین برای سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ساکنان غزه شامگاه شنبه راهپیمایی و تظاهرات برگزار کردند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، ساکنان غزه در این تجمع تصاویر «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین را آتش زده و خواستار مقابله همگان با «ویروس عادی‌سازی» روابط با اسرائیل جهت جلوگیری از شیوع آن به دیگر کشورهای عربی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطینی‌ها با حضور در مرکز شهر «دیر البلح» توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را خنجری از پشت به آرمان فلسطین دانستند.

بر این اساس، تظاهرات‌کنندگان همچنین تصاویر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «محمد بن زائد» ولیعهد ابوظبی و «محمد بن راشد آل مکتوم» نایب‌رئیس و نخست‌وزیر امارات عربی متحده را به آتش کشیده و زیر پا لگدمال کردند.

روز جمعه بود که رئیس‌جمهور آمریکا، توافق بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط بین خود را اعلام کرد و در این رابطه بیانیه مشترک سه‌جانبه‌ای منتشر شد.

اعلام این توافق کمتر از یک ماه از اعلام توافق مشابه بین امارات و رژیم اشغالگر قدس صورت گرفت. ناظران و تحلیلگران منطقه معتقدند که محال است این توافق بدون چراغ سبز عربستان سعودی و رضایت این کشور حاصل شود.

به‌رغم استقبال از این توافق در سطح مقامات عربی منطقه، مردم بحرین، گروه‌های فلسطینی از مقاومت گرفته تا تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس و نهادهای مستقل در کشورهای عربی، دولت نجات ملی و دولت مستعفی یمن این توافق را محکوم کرده‌اند.

شامگاه شنبه نیز سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در بحرین در اعتراض به توافق سازش میان این کشور و رژیم اشغالگر قدس، منامه را ترک کرد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: غزه عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت

هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امشب (شنبه شب) وارد نوار غزه شد و با فرماندهان ارشد میدانی موجود در منطقه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل برای بررسی اوضاع جنگ وارد نوار غزه شده است.

براساس این گزارش، او در این بازدید با یارون وینکلمن فرمانده منطقه جنوبی و باراک حیرام فرمانده لشکر 99 حاضر در گذرگاه میانی نوار غزه دیدار و گفتگو کرد.

آحارانوت به نقل از هالیوی ادعا کرد، ارتش اسرائیل دو هفته مهمی را از یادواره هولوکاست تا روز تاسیس (رژیم صهیونیستی) پشت سر گذاشته و در این بین تلاش خواهد کرد تا ارتش حداقل تلفات را در عملیات نظامی خود داشته باشد.

این بازدید در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌ها از صبح امروز در رابطه با به دست آمدن پیشرفت قابل توجهی در زمینه توافق مبادله اسرا سخن به میان آورده بودند، این اطلاعات حکایت از آن داشت که حماس در مقابل تعهد آمریکا به پایان جنگ و تبدل شدن آتش بس موقت به دائم، حاضر به پذیرش توافق پیشنهادی مصر در رابطه با مبادله اسرا شده است.

اما ساعاتی بعد از اعلام این خبر رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه اسرائیلی خبر دادند، اسرائیل همچنان بر حمله به رفح پافشاری کرده و چه توافق مبادله انجام شود و چه انجام نشود، این تهاجم صورت خواهد گرفت.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلشلیک 30 موشک حزب‌الله به پایگاه میرون ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل