Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهری از مصرف یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون متر مكعب گاز طبیعی در سطح استان قزوین در پنج ماهه اول سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، «اسماعیل مفرد بوشهری» بیان کرد: با مصرف یک میلیارد و 983 میلیون متر مكعب گاز در پنج ماهه اول سال 99 شاهد افزایش 11 درصدی مصرف گاز در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شركت گاز استان قزوین میزان گاز تحویلی به نیروگاه برق شهید رجایی در پنج ماهه اول امسال را بالغ بر یک میلیارد و 91 میلیون متر مكعب گاز اعلام كرد و افزود: از میزان کل مصرف گاز استان 55 درصد آن تحویل نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان شده است.

 

بوشهری عنوان کرد: 264 میلیون متر مكعب گاز مصرفی در بخش خانگی در پنج ماه اول سال جاری بوده است که میزان مصرف گاز با توجه به توسعه گازرسانی در روستاها و افزایش تعداد مشترکان گاز در بخش های مختلف شهری و روستایی، نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.

 

وی مقدار مصرف گاز در بخش صنعت استان را 500 میلیون متر مكعب اعلام کرد و گفت: با توجه به اولویت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی، میزان مصرف گاز در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل روند افزایشی داشته است.

 

مدیرعامل شركت گاز استان قزوین خاطر نشان کرد: امید است استقبال صنایع در بهره گیری از گاز به عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد و با مدیریت هر چه بهتر و بیشتر انرژی، این نعمت الهی در تمام واحدهای صنعتی استان مورد استفاده قرار گیرد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز قزوین نیروگاه شهید رجایی مصرف گاز میلیون متر مکعب گاز یک میلیارد استان قزوین گاز استان مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از بند‌های خاکی منابع طبیعی این شهرستان گفت:  بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن رودخانه‌های فصلی از دامنه کوه‌ها و ارتفاعات و ورود آن ها به دشت زرند شد. 

وی افزود: این بارندگی‌ها باعث ایجاد رطوبت خاک مزارع و باغات شد که طبق بررسی‌های به عمل آمده منجر به خاموشی خودجوش موتور پمپ‌های کشاورزی شده است.
 
حسینی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می شود بسته به میزان بارندگی در هر منطقه، دوره خاموشی از سوی کشاورزان ۱۰ الی ۱۵ روز به طول بیانجامد که این عمل سبب صرفه جویی در آب و برق مصرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: به موجب این کاهش مصرف، انتظار می رود، تقریباً ۵ میلیون مترمکعب ذخیره آب زیرزمینی حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳