Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «درس های پیامبر اعظم (ص)» گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در راستای طرح شنبه های با کتاب توسط کانون خاتم‌النبی (ص) بن معرفی شد.

«امید اکبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «درس های پیامبر اعظم (ص)» گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در راستای طرح شنبه های با کتاب توسط کانون خاتم‌النبی (ص) بن معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: طرح شنبه های با کتاب با هدف ترویج کتابخوانی فرهنگی ویژه نمازگزاران و اعضای کتابخانه‌ مسجد النبی (ص) شهر بن برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) شهر بن شنبه هر هفته یک کتاب را بین نماز مغرب و عشا برای نمازگزاران معرفی می کند.

 

اکبری گفت: طرح «شنبه های با کتاب» با توجه به پیشگیری و مقابله با کرونا در قالب تابستانه فهما توسط کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) شهر بن برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: همکاری دستگاه های اجرایی به برگزاری هرچه بهتر طرح «شنبه های با کتاب» کمک می کند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شنبه های کتاب کانون فرهنگی هنری خاتم النبی شنبه های با کتاب توسط کانون شهر بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود