Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:45:24 GMT

جهش خدنگ برای شکار مار غول پیکر از روی درخت!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۹۵۱

جهش خدنگ برای شکار مار غول پیکر از روی درخت!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی دیگری که به تازگی منتشر شده است لحظه شکار یک مار غول پیکر توسط خدنگ مارکش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است مشاهده می‌شود خدنگ با دیدن مار با جهشی دیدنی خود را به آن رسانده و طعمه اش را شکار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پرت شدن راننده روی سقف خودرو!

در ابتدای ویدئو خدنگ در حالی که زیر درخت حضور دارد مار غول پیکر در حال عبور از روی شاخه‌های درخت دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که خدنگ تصمیم می‌گیرد مار را شکار کند ناگهان به هوا پریده و سر مار را در دهان خود می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد که خدنگ با گرفتن سر مار، این خزنده را به روی زمین کشیده و سپس آن را به مخفیگاه خود منتقل می‌کند. این ویدئو توسط مرکز جنگلبانی ناشیک غربی واقع در ایالت ماهاراشترا هند در توئیتر منتشر شد.

این ویدئو همچنین توسط مامور جنگلبانی با نام «پروین آنگوسامی» بازنشر شد. این کلیپ کوتاه ۴۵ ثانیه‌ای پس از بازنشر توجه کاربران توئیتر را به خود جلب کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «به فاصله خدنگ تا مار دقت کنید. ببینید این حیوان مانند یک ژیمناستیک کار چگونه با انعطاف بدنش خود را به طعمه اش در بالای درخت می‌رساند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی حیوانات اهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) نحوه کشت و پرورش درخت موز با کمک میوه موز و نوشابه کوکاکولا (فیلم) فرایند کاشت و پرورش طالبی ارگانیک در خانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر دلخراش از بوفالوی نگون‌بختی که توسط کوروکودیل شکار شد
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد